poniedziałek, 8 lipca 2013

Kolorowy kombinezon

Miałam dzisiaj dużo załatwiania i biegania po mieście, więc nie mogłam wybrać nic lepszego. Kombinezon jest wygodny, przewiewny, w sam raz na upały. Lubię go głównie za żywe kolory. Wystarczyło założyć do niego pomarańczową torebkę, zwykłe czarne sandały i już ;-) Na rękę dałam srebrną bransoletkę z żółtymi elementami.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, tym bardziej, że poniżej dla odmiany dodałam kogoś jeszcze ;-)

Całuję, Wiola









Okulary- nn
Kombinezon- Orsay
Torebka- F&F
Sandałki- Biedronka
Kolczyki- Svarovski
Bransoletka- Biedronka




Poniżej przedstawiam trochę mody męskiej. Brat (mój dzisiejszy fotograf) ubrany jest w zwykłą bluzkę, która mi osobiście bardzo przypadła do gustu! Do tego musztardowe szorty (podobno kolor sezonu) i granatowe buciki. Zestaw jak dla mnie idealny, a Wy co sądzicie ;-) ?









Bluzka- NY
Szorty- NY
Buty- Centro

37 komentarzy:

  1. śliczny kombinezon :) A brat mega stylowo ubrany :) http://natalijafashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, świetny pomysł :)
    podoba mi się tu :)
    daj znać, jak się dodasz, a z przyjemnością się odwdzięczę :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja ;*
    i ja juz zaobserwowałam :) czekam na rewanz vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;)
    a model widać doświadczony w pozowaniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Świetna torebka, czas się wybrać na zakupy :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pod kolor zescie sie z bratem ubrali .... fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe jakie pozy fajne przyjął Twój brak,bardzo pozytywnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oboje wyglądacie świetnie ;) Ty masz fajny kombinezon, a brat świetną bluzkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon strasznie mi się podoba, :)
    Obie stylizacje są super :)
    Jasne, ja już obserwuje.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :* Bardzo fajny kombinezon i torebka.

    ps. Brat również świetnie się prezentuje ;-) :p.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sandałki, kurcze też się za jakimiś rozglądam i ciagle lipa :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post :) I like your nails... amazing! Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. So... I am following you on GFC and bloglovin :) I hope that you do the same thing too.

      Usuń
  14. Do twarzy Ci w tych kolorach,
    Brat ma fajny styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz:)
    Z checią zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahah, pozy Twoje brata mnie rozwalają! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for commenting on my blog. Sure' I'd love to follow each other, following you now on GFC.
    Lovely romper and bag <3

    Roxx~
    Color me RED
    Color me RED on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog ;) oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chwyt wymiata :D model jak się patrzy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. I follow you now! Follow me?

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zestawy ^^ już zaobserwowałam ;) teraz ty ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie pomalowałaś paznokcie. Brat b. fajnie ubrany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice overall, love the colors :D Thank you for your comment :) I'm following you right now ;) kisses

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the dress, the bag matches it so nicely. :) xx

    OdpowiedzUsuń
  26. great look ^^

    thelovelywildside.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  27. OK sweetie, I agree to follow each other.
    Follow me, let me know and I’ll follow you right back ☺



    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. love your shoes and bag!

    dont forget to enter my RiRi Woo Giveaway Here

    from Brigitte at BreezeyBee Blog | BlogLovin' | Twitter

    xoXo

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny kombinezon i torebka! ;)
    brat ma świetny styl! <3
    obserwujemy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  30. Kombinezon <3
    I sandałki! W życiu bym nie pomyślała, że kupiłaś w biedronce!!

    OdpowiedzUsuń
  31. co myślimy?? że przystojnego masz braciaka ;)
    ładnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!