czwartek, 11 lipca 2013

Burgund w roli głównej

Pogoda nam się ciut popsuła ale mi to akurat pasuje. Trochę te upały zaczęły mi przeszkadzać, więc cieszę się, że od nich odpocznę ;-)
Burgund to kolor zdecydowanie jesienny, lecz biorąc pod uwagę dzisiejszą aurę myślę, że świetnie się sprawdził. Spodnie z podwyższonym stanem, do tego prosta bluzeczka na ramiączkach. Marynarka w kolorze, hmmm.. złoto beżowym, słomianym? Nie wiem jak dokładnie nazwać ten kolor, sami ocenicie jak obejrzycie zdjęcia. Buty na obcasie, na szyję apaszka, odrobinę biżuterii i gotowe.
Zmykam ukroić kawałek ciacha, nalać gorącej herbaty i oglądać ulubiony serial!

Całuję, Wiola











Marynarka- nn
Apaszka- nn
Bluzeczka- Camaieu
Spodnie- nn
Buty- CCC
Biżuteria- House, Górecki, Orsay

51 komentarzy:

  1. Nice pants ! :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te spodnie :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie , spodnie - rewelacja! :)
    Widzę, że wszędzie psuje się pogoda.. :<

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne spodnie, sama chętnie porwałąbym je do szafy :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie :) super krój spodni!

    http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hi hun, great post..wanna follow each other, just tell me when u follow me than i'll follow u back immediately.
    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Pempa : ) wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo mi się poooodoba stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. followed you on bloglovin as gcelkyte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie,lubię wysoki stan;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam spodnie z podwyższonym stanem♥
    Oj tak, pogoda nas dziś nie rozpieszcza.
    Obserwuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie! Mam bardzo podobne spodnie i je uwielbiam!
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne spodnie, dzięki za odwiedzenie mojego bloga chętnie zaobserwuję Cię i zapraszam do obserwacji mojego bloga http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww! Świetne te spodnie, też takie chcę! ;3

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, masz świetne spodnie, właśnie o takich z wysokim stanem ostatnio myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;-)))

    malinkaxpp.blogspot.com - skom? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycony Twoja figura!
    Pieknie wygladasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. awesome outfit! i love the burgundy color so much!! <3 and you combined it great!!
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie to wszystko ze sobą zestawiłaś, a spodnie mają cudny kolorek :)
    Pewnie, że obserwujemy, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OBSERWUJĘ :* CZAS NA CIEBIE :3

    http://happienss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne te spodnie, szkoda ze nie ma ladniejszej pogody :(
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie cudowne!

    ja już obserwuję :))
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze mam problem jeśli chodzi o spodnie z podwyższanym stanem .. nigdy nie mam pomysłu jak je nosić , z czym .. u Ciebie to wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo wysoki stan, uwielbiam^^
    ja już obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurczę jaki ładne spodnie ! :)
    wysoki stan., mmmm ^^
    gdzie je kupiłaś ? :)


    ok, ja już dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne spodnie!
    dziękuję za odwiedziny :)
    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie *,*
    Świetne zdjęcia ; )
    Obserwujemy , ja już ; )

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te spodnie. W ogóle cała kreacja super!;)
    dodajemy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz super ślicznie i sexi :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie mają taki niespotykany kolor! :D
    Pytałaś o wzajemną obserwację, zgadzam się, ale Ty pierwsza : ) Nie zapomnij mnie powiadomić : )
    Pozdrawiam serdecznie ;D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam burgundowe spodnie,rurki z h&m i sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie podkreślają Twoją figurkę :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne spodnie :) I śliczna bransoletka *-*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super spodnie :)
    P.S Ja już Cię obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. popsuła się,to fakt,ale nadrabiasz strojem - świetny jest <3

    + ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. masz przepiękne spodnie! zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av kviser
    Restylane Sandnes
    Brystløft Stavanger
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    Permanent hårfjerning Sandnes
    Behandling av rosacea


    STAY BLESSINGS!
    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  37. już od dawna poluję na takie wysokie spodnie, bardzo mi się podobają, obserwuję. fajnie że do mnie wpadłaś i ci się spodobało:p

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne spodnie !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo podobają mi się spodnie tego koloru :)
    zaproponowałaś obserwacje, więc czemu nie :)
    obserwuje i licze na wzajemnośc :)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. love those pants!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. dziekuje za odwiedziny ;)
    oczywiscie obserwuje i licze na wzajemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. W tym roku projektanci również w kolekcjach wiosennych sięgneli po burgundy i jesienne kolory

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam spodnie z wysokim stanem ! ;))
    wyglądasz świetnie.
    dziękuję za odwiedziny, ja już obserwuję- bo jest co ;) i czekam na Ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!