wtorek, 16 lipca 2013

Dziewczyna gangstera

Dzisiaj prezentuje trend, który bardzo przypadł mi do gustu. Podobają mi się koszulki z numerami, topy, czapki w połączeniu ze szpilkami. Lubię sportową elegancję (o czym chyba pisałam w poprzednich postach). Sukienka czarna z jeansowym numerem jak dla mnie wygląda oryginalnie. Do niej dobrałam złoty łańcuch, bransoletę i odrobinę ćwieków ;-) Na głowę biała czapka a na nogi czarne szpilki. To by było na tyle, zapraszam do oglądania zdjęć i życzę miłego wieczoru.

Całuję, Wiola











Czapka- nn+ DIY
Sukienka- Lidl+ DIY
Szpilki- New Look
Łańcuch, bransoletka- Castorama+ DIY
Bransoletka ćwiekowa- DIY
Kolczyki- Orsay

42 komentarze:

  1. Ale mafia. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the look and shoes ! :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. sporty chic! love it.

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie elegancki "nygus" w tej stylizacji:-P
    nooogi<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :-)
    Ja już obserwuj, teraz ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylówka :) Bardzo spodobała mi sie biżuteria i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety nie podoba się łączenie elegancji ze style sportowym, tradycjonalistka ze mnie :D Poza tym fajny blog - obserwuję :)

    http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam bluzki z cyferkami :)
    świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna biżuteria :*
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. you look like a model !
    great job

    kisses from italy

    NEWPOST
    SAN ANDRES FASHION SHOW
    The Fashion Factory

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tym zestawie! Pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice dress :D

    xoxo

    thelovelywildside.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcialbym byc Twoim gangsterem !

    OdpowiedzUsuń
  16. ๑ ❀ ✿๑ ❀ ✿๑ ❀ ✿

    Swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna sukienka, dobry outfit na co dzień ;)
    opcja obserwowania jest u mnie u góry z prawej strony, być może rozdzielczość ekranu jest inna i musisz przewinąć pasek na dole ekranu.
    Mam nadzieję, że pomogłam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. boska ta sukienka!
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o faktycznie coś jest z gangstera! fajna nazwa :) ładnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż.! :)
    Niezła stylówa! :)
    Bardzo ciekawie :>
    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, masz piekne nogi ! ;)
    Ja też kolejny post planuję z sportową sukienką. Bardzo fajnie, że Ty wykonałaś swoją praktycznie sama :)


    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie ! Jasne, że możemy obserwować, ja już dodałam ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo fajny styl, świetnie wyglądasz, a szpilki mega<3

    ja właśnie zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała stylizacja i z chęcią się zainspiruję:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej dziękuję za komentarz:) możemy się obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki :) ok, dodaj mnie w takim razie, to i ja dodam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog i zdjecia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog ;) zapraszam do obserwacji ! http://mystylekasiaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna ta sukienka :):)
    już obserwuję, teraz twoja kolej :):)
    zapraszam do mnie anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zestawienie :)
    Uwielbiam ten styl - sportowy, a zarazem elegancki - CUDO !

    nowy post !
    www.pretaporter-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bransoletki bardzo ciekawe :)
    zapraszam
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie to wygląda ;)
    Dobrze, podoba mi się Twój blog, więc już obserwuję ;)

    rememberme98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy zestaw- uwielbiam DIY i sama mocno eksperymentuję, tak więc za to wielki plus :)

    Zostaję na dłużej i obserwuję ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne bransoletki :)
    zapraszam na nowego posta
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!