środa, 31 lipca 2013

Czerwona asymetria

Spódniczkę zrobiłam sama z bluzki w rozmiarze XXXL. Cykałam zdjęcia całej przeróbki, żeby Wam pokazać i... potem je usunęłam. Jestem taka gapa, że szkoda gadać!
Do mojej czerwonej asymetrycznej kiecki dobrałam czarną bluzkę z koronką, która według mnie bardzo elegancko się prezentuję. Złoty łańcuch na talii dodaje szyku całej stylizacji. Znowu minimum biżuterii, czarne szpileczki i to by było na tyle ;-)

Całuję, Wiola










Bluzka- Mohito
Spódniczka- DIY
Łańcuch- Castorama+ DIY
Szpilki- McArthur
Kolczyki- Orsay
Bransoletka- Górecki

36 komentarzy:

  1. świetna ta sukienka ;)
    zapraszam na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda ! ;)
    I pomyśleć, że zrobiłaś tę spódniczkę sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;)
    przecudna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna sukienka ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwona spódnica zawsze sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódniczka :D zrobienie czegoś do ubioru zapewne daje sporo satysfakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz ! Jestes taka piekna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam asymetryczne rzeczy. :) Twoja spódniczka jest piękna. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej stylizacji ♥ spódniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka :)
    Zapraszamy do nas : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku śliczne są takie spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this look !!
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna spódniczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancko całość się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna spódniczka:D

    http://begin-with-nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódnica !!!
    Śliczna zdjęcia ,ja dopiero zaczynam z blogowaniem
    zapraszam do mnie
    http://marthasfashionshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Takie samodzielne przeróbki fajnie się później nosi. Faktycznie szkoda, że usunęłaś zdjęcia. No ale ważne, że efekt jest; -)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz uroczo i dziewczęco.
    Bardzo podoba mi sie takie połączenie i styl. Wszystko idealnie ze sobą pasuje.
    Jestem zdecydowanie na TAAAKK !!
    Buziaki Sylvia ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  20. woow...naprawdę bardzo mi się podoba ta stylizacja:)paseczek doskonale podkreśla talię i dodaje całości fajnego wyrazu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Hej :)
    Dzięki za odwiedziny i komentarz:)
    Śliczna stylizacja:)
    Pozdrawiam i Obserwuję:)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ta spódnica, nigdy bym nie pomyślała, że zrobiłaś ją sama z bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. No jestem naprawdę zaskoczona! Jak wyczarowałaś tak śliczną spódniczkę, gdzie byłam pewna że jest kupna! to, co będzie dalej! Dziękuje za uroczy komentarz. Będę zaglądać bez dwóch zdań! Obserwuję <3 Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sama nie wiem, co jest lepsze-spódnica czy bluzka

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię połączenie czerni i czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuje i licze na rewanż
    ww.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wykończenie tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz :)
    zapraszam do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna spódnica :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. perfect outfit for a night out! those shoes are amazing!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna pódniczka;) pozdrawiam,
    vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!