środa, 7 sierpnia 2013

Miętowe cudo

Niestety ta sukienka nie jest moją własnością. Byłam na zakupach razem z mamą i to ona pierwsza ją zobaczyła. Mnie również wpadła w oko, lecz była ostatnia w całym Wrocławiu. Z pewnością będę ją często pożyczać, bo jest po prostu świetna! Krój, kolor, materiał... idealna na lato! Przewiewna, bardzo wygodna i jak się prezentuję! Dobrałam do niej szpilki w kolorze... hmmm ? Brudnego różu, liliowego, jasno fioletowego? Sama nie wiem jaki to dokładnie kolor, w każdym bądź razie podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Złota biżuteria i można iść, np. do teatru na dobrą komedię ;-)

Całuję, Wiola













Sukienka- Własność Mamy (Promod)
Pasek- Atmosphere
Szpilki- Daichmann
Bransoletka- House
Kolczyki- House

63 komentarze:

  1. Fantastyczna sukienka i do tego nogi♥ I super wyglądasz w spiętych włosach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście świetna :) A kolczyki jakie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka- mgiełka i buty, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna sukienka :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the look and mostly the shoes !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne juz obserwuje :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukieneczka :)))

    www.madeleinelife.blogspot.com zapraszam, pozostaw po sobie ślad jesli znajdziesz chwilę :)) Obserwuje i również liczę na obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne,że tak :) obserwuję :)

    zapraszam do mnie :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka :) ja już obserwuję :>

    http://bizuteriamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja ! Ten kolor jest świetny !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. mięta <3 rewelacja kochana :)


    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka śliczna, a buty jeszcze lepsze ^^ (mam małego fioła na punkcie butów)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the outfit! The dress is really beutiful, and i love the manicure!

    www.vestidodeflores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja mama musi mieć świetną figurę *.*
    Cudowna ta sukienka :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówisz, że to ostatnia we Wrocławiu? kurcze, ale szkoda. Naprawdę świetna! Mięta i róż to idealne połączenie:) Jestem nią zauroczona:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje za komentarz na blogu :*
    chętnie przyjmuje propozycje:)
    ja już obserwuje, czekam na Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczną dziewczyną , sukienka bardzo fajna , taka luźna , na wakacyjne upały :) .
    + Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jesteś ładna, ta sukienka bardzo ładnie Ci pasuje :)) lubię też takie luźne na wakacyjne upały ;)

    jasne, że obserwujemy ;)
    ja już :*
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna sukienka, a Ty wyglądasz pięknie, kobieco i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudem to jestes ty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka faktycznie jest cudowna!<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka. Nogi widać ładnie opalone i w ogóle zgrabne ;D Ajj zazdroszczę ;D I paznokcie masz fajnie pomalowane, pierwszy raz widzę taki sposób malowania ;D
    http://hejno.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka , bardzo ładnie Ci w takim kolorze :*
    a pazurki genialnie pomalowane ! :)

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna sukienka, ciekawy fason !!! :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja http://quitenormally.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne szpileczki, zwłaszcza ich kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taki sam kolor sukienki i chyba ten sam materiał, ale inny krój :)
    Ta jest ładna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka, idealna na lato ♥ Lekka i zwiewna, do tego ma śliczny kolor ♥ Rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie, choć buty niezbyt mi się podobają :)

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka! *.*
    jasne, że obserwujemy. ja już ;)
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam podobną sukienkę jednak sprzedałam gdyż miałam w niej ograniczone ruchy, była po prostu za krótka.. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie cudo :)) Śliczny nagłówek, także obserwuję ^^

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna sukienka :) obserwuję i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczna sukienka ! ;)
    jesteś bardzo ładna. ;*

    zapraszam ; http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny fason i kolor sukienki ;)
    a Ty wyglądasz w niej ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham zarówno miętę jak i sukienki, więc takie połączenie od razu na mnie działa ;) sukienka jest extra ;)
    zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz fenomenalnie !! :) sukienka jest stworzona dla Ciebie <3

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie cudo ostatnio kupiłam sobie sweterek w tym kolorze ;D
    Dziękuję za komentarz ;)

    http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienka <3
    Obserwuje :)

    czarnakreska-barw..blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. widziałam zdjęcia na MP - faktycznie cudna sukienka, uwielbiam taki materiał!

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie jest bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor sukienki <3
    zapraszam i pozdrawiam:http://stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka jest przecudowna! Idealna na lato.. Kolor rzuca się w oczy i to mi się podoba najbardziej;)
    Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczny kolor!

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowna mięta!!!❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo prosta, ale jednocześnie fajna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Popełniłaś rażący błąd, poprawna pisownia, to "w każdym razie", a nie jak u Ciebie "w każdym bądź razie". Przydatna informacja na przyszłość ode mnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty i sukienka pięknie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  51. bosko wyglądasz, sukienka jest rzeczywiście cudna!

    OdpowiedzUsuń
  52. super wygladasz w zwiazanych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!