niedziela, 4 sierpnia 2013

Kwiaty

Dzisiaj stylizacja typowo letnia. Chyba wszystkim kwiaty kojarzą się z wiosną i latem. Spódniczkę kupiłam na targu, od razu spodobał mi się jej fason. Ma wyższy stan, piękny niebieski kolor i kwiatowy print! Z ażurowym bolerkiem miałam spory problem, długo nie umiałam go z niczym dopasować. W zestawie z tą spódniczką wygląda bardzo delikatnie, tak jak chciałam. Zostawiam Was ze zdjęciami, a Ja zmykam do galerii na małe zakupy ;-)

Całuję, Wiola













Bolerko- Takko
Bluzeczka- Camaieu
Spódniczka- targ
Sandałki- nn
Bransoletki- by dziubeka
Kolczyki- by dziubeka
Torebka- F&F

37 komentarzy:

  1. Nie mogę oderwać wzroku od fryzury jest świetna , pomysłowa , podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja :)
    zazdroszczę Ci figury! :)

    thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    Udanych zakupow !
    Zapraszam ;
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)

    obserwujemy? jesli tak to daj mi znac u mnie :)

    wiktoriaah.blogspot.com - 14-letnia dziewczyna z Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódniczka i sweterek :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, podoba mi się twoja fryzura ;)

    Zapraszam: http://letyourdremscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka ma bardzo ciekawe kontrafałdy:) a sweterek na pewno się nie gryzie! Jakie Ty masz szczuplutkie nogi! Aj! Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw ; >
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a sweet photos!

    xx
    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny codzienny zestawik ;))


    Dziękuje za miłe słowa ;) u mnie dzisiaj nowości, a w nich aż dwie stylizacje i co nieco na temat szortów ;) zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie ci w tym warkoczu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek narzutka, świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka nie przypadła mi do gustu ale bolerko bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek uroczy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżins zawsze w modzie! Może spódnica nie do końca w moim guście, ale Ty wyglądasz w niej uroczo!

    U mnie z kolei dzisiaj bardziej plażowo i zwiewnie - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna torebeczka;)
    pewnie, że obserwujemy! ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódniczka jest śliczna! Wyglądasz bardzo dziewczęco:-) super:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódnica, bardzo urocza :) pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna stylizacja na letni upał zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny blog;)
    Obserwujemy??????
    Http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny outfit :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz super! :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia .!
    Świetna spódniczka ♥

    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczna stylizacja, taka letnia, naturalna i dziewczeca :)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz :)



    u mnie nowy post, zapraszam

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!