wtorek, 20 sierpnia 2013

Wzór

Dzisiaj serwuje Wam 2 kolory, moje ukochane, niezawodne... a mianowicie czarny i biały. Legginsy są strzałem w 10! Mają ciekawy wzór, są dobrze skrojone no i czarno- białe ;-) Wystarczyło dobrać do nich bluzkę bluzkę z baskinką i szpilki. Dzisiaj w towarzystwie srebrnej biżuterii, a tak dla odmiany.

Mamy deszczową pogodę a więc zdjęcia mają kiepską jakość. Nie lubię takiej pogody głównie ze względu na moje włosy, które się puszą i ciężko mi je ułożyć. Pomimo tego dobry humor mnie nie opuszcza, bowiem zaraz jadę do aquaparku. Będę szaleć pół dnia na zjeżdżalniach, pływać, wygłupiać się jak małe dziecko w wodzie. 
A Wy co robicie w taką pogodę? Zmykam a Wam życzę miłego popołudnia.

Całuję, Wiola









Łoooł, ale wieje!




Bluzka- Atmosphere (sh)
Legginsy- nn
Szpilki- New Look
Bransoletka- Górecki
Zegarek- nie pamiętam
Kolczyki- Orsay

65 komentarzy:

  1. jejku, ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te getry są cudowne! chcę takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :) mam bardzo podobne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje nogi wyglądają tutaj bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba najlepsza stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przejechałabym się do aquaparku :)
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Mr0ZKLV-oOA

    OdpowiedzUsuń
  9. a to mój link do bloga :)
    w poprzednim komentarzu wkleiłam zły link :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, zgadzam się! leginsy są świetne, przykuwają uwagę i są głównym punktem stylizacji. ;)
    oczywiście, że możemy się nawzajem obserwować! ja już, teraz czekam na Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. those leggings are so cool! love it!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice leggins, the combination with the peplum top is perfect ;) kisses

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Your leggings are gorgeous!! We love this outfit!!!
    What about following each other with gfc, bloglovin and facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  15. We follow you with gfc and bloglovin!! It' you turn now!!
    What about facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego typu spodniami trzeba uważa. Naszczęście Ty sobie z nimi poradziłaś. Nie przesadziłaś z dodatkami - zachowałaś umiar! Tak trzymać!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na trochę koloru i wakacyjny set!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne legginsy,super zdjęcia.Obserwuję.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te legginsy <3 ja w taką pogodę leżę sb wygodnie pod kołdrą i się kuruję bo coś mnie przez noc dopadło ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za komentarz :)
    nice blog i z przyjemnością możemy się obserwować:) ja nawet od teraz:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsza stylizacja jaką u Ciebie widziałam!
    wyglądasz zjawiskowo!
    bluzka z baskinką, wzorzyste leginsy i te szpilki <3 pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne legginsy zestaw wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  22. po prostu WOOOOW!
    moim zdaniem najlepszy zestaw!
    świetnbe legginsy <3i baskinka rowniez :*

    zapraszam do mnie , nowy post :*
    dodatkowo gdybyś mogla to baaardzo prosze o KLIK w baner PRESKI po prawej stronie mojego bloga , kazde kliknięcie ma dla mnie ogromne znaczenie :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne legginsy! Mam identyczny print, tyle że na sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Biało-czarno i bardzo elegancko :) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakość nie jest zła ;) A stylówa bardzo mi się podoba,tym bardziej,że psuje do twojego wyglądu,sylwetki,i w ogóle.
    Również podobają mi się te wzory,a mam ich tak niewiele.
    Oczywiście zgadzam się na wspólną obserwację,ja już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Noo Twoje noooogi wyglądają w tych legginsach cudownie!
    Super, super, super; -)))

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne szpilki - to po pierwsze, a po drugie - też lubię czarny kolor ;))

    obserwuję
    http://xiness.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne szpilki! Wyglądasz ładnie i klasycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny zestaw , spodnie hit sezonu , bluzeczka z baskinką również ... fajnie ,że nie przykombinowałaś z butami i wybrałaś klasyczne czarne szpilki . Bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. faktycznie legginsy są świetne, pięknie wyglądasz, zapraszam do siebie na konkurs http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/08/konkurs.html
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie są rewelacyjne! super
    ♥ ♥ ♥ cudnie:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie świetne legginsy, przyciągają całą uwagę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post! Voqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło mi, że odwiedziłaś mojego bloga. A z butami na obcasie większym niż w glanach to bardziej chodzi mi o hardcorowe lity z ćwiekami lub glanopodobne tylko na wyższym obcasie. Nie lubię ,,ładnych'' butów typu baleriny czy szpilki :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny outfit, piękna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Również uwielbiam ten duet. Jest niezawodny na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie legginsy <3

    Zapraszam do mnie na nowy wpis ;)www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne legginsy a całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super legginsy, świetnie wyglądają z bluzką i szpilkami <3
    zapraszam na nowy post : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. moimi barwami które kocham też jest biel i czerń:)
    świetne wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz fenomenalnie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne te leginsy !
    oczywiscie,że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny blog ,zdjęcia i w ogóle!

    Zapraszam do siebie http://fucklifex33.blogspot.com/
    Jeżeli zaobserwujesz napisz w komentarzu , a zrobię to samo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. po pierwsze, dziękuję za komentarz, bardzo miły! :* po drugie, pięknie wyglądasz, a te spodnie to bomba poprostu :) po trzecie, oczywiście, że obserwujemy :) już Cię dodałam! :*

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna baskinka, a szpilki idealne do tych legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing look!!!
    Do you wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi, nice blog, I love your shoes and leggings.
    Thanks for visiting my blog and for your nice comment.
    I follow you GFC and bloglovin.
    I invite you to follow me
    Kisses
    Yasmin

    OdpowiedzUsuń
  48. hey,you look very stylish,like your blog
    wanna follow each other?
    let me know on www.bebagottel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hey! Thanks for stopping by my blog and for the lovely comment! Sure we can follow eachother, im your new follower on GFC and Bloglovin ;)

    XO
    http://www.cynthiasnydose.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Great outfit, your printed pants are awesome !
    Thanks for you comment, I'm following you on GFC, hope you follow me back :-) x

    http://colorfullightning.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  51. Great outfit! Beautiful top!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne połączenie. Też lubię w zestawie czarny i biały :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I really like the top it is perfect fot this outfit <3
    THanks for the comment on my blog! I am following you know with GFC and bloglovin :)

    Fashion Dupes | Facebook | Twitter | Instagram |Bloglovin' |Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  54. Thanks for visit and lovely comment. I am glad you like my blog you you will follow me. I follow you.
    p.s. Like that outfit.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. It's so beautiful outfit i realy love it :)
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!