czwartek, 12 września 2013

Perełka

Second Handy... myślę, że jest tyle samo zwolenników co przeciwników. Ja długo byłam w drugiej grupie, co poszłam do sh zawsze wyszłam z niczym. Nigdy nie umiałam nic znaleźć, więc w końcu przestałam w ogóle chodzić. Pewnego pięknego dnia znajoma namówiła mnie, abym poszła z nią do lumpeksu. Ona szperała, Ja znudzona stałam obok niej. Gdy zaczęła przymierzać, byłam w szoku. Wszystkie jej rzeczy były świetne, jak zobaczyłam ceny chciałam je wszystkie mieć! Od tego momentu znalazłam się w grupie zwolenników i chodzę do sh regularnie. Nauczyłam się szukać odpowiednich dla mnie rzeczy, dzięki czemu wychodzę zadowolona. Sweterek, który mam dzisiaj na sobie pochodzi właśnie z sh, według mnie jest piękny i nietuzinkowy, zdecydowanie to moja perełka! Zdecydowałam się dobrać do niego moje brązowe spodnie, które są bardzo dobrze uszyte, a co za tym idzie bardzo wygodne ;-) Sandałki, pierścionek, warkocz i gotowe.
Całuję, Wiola











Sweterek- sh
Spodnie- nn
Sandałki- Centro
Pierścień- by dziubeka
Kolczyki- H&M

41 komentarzy:

  1. buty podobaja mi sie najbardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój wygladasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest cudny :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasz <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for visiting my blog!! yes, we can follow each other! i follow you GFC and chicisimo, follow m please!! let me know! ;)

    xoxo
    http://elvestidordefanny.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it!
    Would you like to follow each toher on GFC, Bloglovin' and facebook(like with your personal account)?

    Just follow and I will do the same! x
    http://fashionenvious.blogspot.pt/
    http://www.bloglovin.com/blog/4753545/fashion-envious
    https://www.facebook.com/pages/Fashion-Envious/355371677918974

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja :)
    + masz śliczne oczy :D

    obserwujemy ?

    zapraszam do siebie www.inszaworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie! :)

    ja osobiście jestem zwolenniczką sh :)

    pozdrawiam, thisisredfox.blogspot.com :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znowu swego czasu zagalopowałam się w drugą stronę i znosiłam z sh mnóstwo rzeczy. ..których nie nosiłam wcale. Już zmądrzałam;-)
    Wyglądasz rewelacyjnie w takiej fryzurce! I powinnaś zostać twarzą jakiś kosmetyków, jesteś tak naturalnie piękna♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey dear! :) I just found your blog and I love it!
    I am following you for sure <3
    Would you like to follow me back?

    Kissez and hugs!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne buty nie wspomnę o cudownych paznokciach!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for your comment! following via gfc & bloglovin :)

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Od wielu, wielu lat sama jestem zwolenniczką sh, najlepsze jest to, że nikt nie może dostać w swoje ręce takiego samego ciuszka jak Twój :) sandałki zachwycają,zdecydowanie mój ulubiony element. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great shoes !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś taka śliczna, powinnaś chodzić na okrągło w tej fryzurze ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. gorgeous shoes!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie zachwycily sandalki :) sliczne sa i takie originalne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice outfit, you look beautiful.. Loved everything specially top and heels..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne buty :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wygladasz:*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for visiting my blog!! yes, we can follow each other! i follow you GFC and chicisimo, follow m please!! let me know! ;)

    xoxo
    http://elvestidordefanny.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wyglądasz! Sandałki robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog :)) zapraszam takze do siebie:)
    Ps. jakbys mogła kliknąć w baner sklepu sheinside u mnie na blogu bylabym naprawde bardzo wdzieczna :)) Jc takze służę pomocą :))

    OdpowiedzUsuń
  24. hi there! great outfit! i like your ring~!
    and yes, of course we can follow each other, i'm following you now!
    folow meback!

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for dropping by :) love what you're wearing..especially those cute heels :) and i'd love to follow each other, i've followed on gfc and bloglovin now, follow back?

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny sweterek! szukałam ostatnio podobnego.. ale nic nie przykuło mojej uwagi ;)
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great look, love the sweater!
    Sure we can follow each other!

    xx Karolina
    CARAMODE

    OdpowiedzUsuń
  28. sweterek bardzo przyjemny, ale buty mnie powaliły ;) generalnie super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam sh, zawsze można znaleźć coś wyjątkowego i odpada ryzyko, że na imprezie jesteś w tej samej sukience z sieciówki co trzy inne koleżanki :D
    sweterek cudny :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny i oryginalny sweterek:) Wyglądasz bardzo ładnie kochana jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to jestem starą lumpexoholiczką i do sh pałam miłością wielką :D
    Superowy sweterek wyhaczyłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. amazing look !
    i followed you !
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    new post on my blog !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!