niedziela, 29 września 2013

Zabawa w kaloszach

Zabawa na zdjęciach była przednia! "Taplałam" się w wodzie jak za dawnych czasów, kiedy byłam małym dzieckiem. Kalosze uwielbiam, uważam, że każda z Nas powinna mieć chociaż jedną parę, głównie ze względu na funkcjonalność. Ja mam w swojej kolekcji 2 pary: czarne i beżowe, obydwie są ocieplane, dlatego nadają się na zarówno na jesień jak i na  łagodną zimę, kiedy jest "ciapa".
Dzisiaj pokazuję Wam beżowe, które zestawiłam z granatową sukienką i zieloną parką.
Miłej niedzieli kochani!
Całuję, Wiola









Łohoho, ale wieje! Założę kaptur to z pewnością będzie mi cieplej (haha, mina to mi się udała ;-)





Parka- choies
Sukienka- NY
Kalosze- Lidl
Torebka- Reserved
Kolczyki- Primark
Bransoletka- Górecki
Okulary- Grecki stragan

59 komentarzy:

  1. sukienka rewelacyjna, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kalosze z daleka wcale nie wyglądają jak kalosze ;) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są naprawdę fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę takie kalosze :))) bardziej przypominają jakieś kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Masz swojego fotografa? Zdjęcia są na prawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje na temat aparatu są w zakładce FAQ, tak mam swojego fotografa ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nice pics, loved your boots and jacket
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)
    zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. You always have a great photos. Nice boots!

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wiadomo trzeba było sprawdzić szczelność kaloszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w tej stylizacji kalosze, za którymi nie przepadam, nawet mi się podobają ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kalosze :D bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej,ależ u ciebie musi być jeszcze ciepło ! *_*
    śliczny zestaw, a kalosze wyglądają fajnie, chciałabym takie zakupić ! Dawno je kupowałaś ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :D Ja pomimo funkcjonalności kaloszy chyba bym się do nich nie przekonała..

    my-own-little-worldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby parka, niby kalosze a dzięki sukience zestaw jest lekki i mega kobiecy :))
    Dla mnie bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. love those boots!!!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super!! bardzo mi się zestaw podoba ;)
    pozdrawiam ;*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ,śliczna sesja :)
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka :) Ja kaloszy nie lubię, nie podobają mi się ;)
    obserwuję i liczę na to samo ;-)
    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe :D pięknie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że to kozaki, a tu takie śliczne kalosze :D
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w baner sheinside :*

    OdpowiedzUsuń
  21. great look !
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    new post on my blog!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kalosze, a parka z sukienką tworzą fantastyczny zestaw! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. superowe kalosze :D z ta parka swietnie wspolgraja. jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz
    A kalosze <3 !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ijee jakie śliczne kalosze < 3

    obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli i ty zaobserwujesz ; **

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wygladasz <3 sukienka sliczna;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny kolor sukienki:) a na kalosze może w końcu się skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://somethingthatwedooflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kalosze absolutnie genialne! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kalosze masz świetne:) zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :) zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super outfit! Mogłabym przygarnąć taką parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja! Ślicznie wyglądasz! :))
    Obserwuję i liczę na to samo! :)))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna stylizacja, świetnie wyglądasz!

    z miłą chęcią obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastyczna stylizacja:) kalosze i kurtka świetnie wyglądają z tuniką!

    OdpowiedzUsuń
  36. Połączenie jest idealne, kalosze i kurtka wyglądają razem obłędnie!!!super!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądają kalosze do tej parki:),zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne te kalosze i ładnie się komponują z resztą stylizacji :) Sama też szukam sobie obecnie jakichś kaloszy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Me encanta este look!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne kalosze :) ale sukienka mnie pozwoliła, boska jest <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow!
    Świetne zestawienie :)
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the parka, it's gorgeous x

    OdpowiedzUsuń
  43. Love this outfit, is beautiful!! The boots are amazing!! kisses

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  44. Szukałam kiedyś takiej stylizacji. Podoba mi się. Ciekawe połączenie. Kalosze są mega. Ciekawi mnie co to za rajstopki. Nie wiem, może zmieniłabym je na takie cienkie czarne albo cieliste.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!