wtorek, 8 października 2013

MIX

Hej Kochani! Miałam małą przerwę, ale już wracam ;-) Skończyły się wakacje, zaczęły studia a więc będzie mnie tutaj na pewno trochę mniej. Mimo wszystko będę się starała zamieszczać regularnie posty.
Dzisiaj mix zdjęć z ostatniego miesiąca,
miłego dnia!
Całuję, Wiola



Karpatka się udała jak z obrazka, była pyszna!

Świerze jabłuszka, serniczek i pyszne chińskie danie.


Wakacje spędziłam w Irlandii, nie mogło się obejść bez zakupów. Przywiozłam sporo ciuszków, które będziecie mieli okazję zobaczyć już niedługo.


Tutaj też w Irlandii, jak widać pełen luz! Bawiłam się tam świetnie, naładowałam akumulatory i wróciłam z dużą dawką pozytywnej energii. Tutaj na quadzie dziecięcym w piżamowej koszulce ;-)

Zakupy, zakupy i jeszcze raz ZAKUPY!



Julcia wyszła tutaj jak zawsze ślicznie, Ja mam dość dziwną minę.


Z najweselszym i najcudowniejszym dzieciątkiem, idziemy na plac zabaw...




... no a teraz zabawa, zabawa i jeszcze raz ZABAWA!


Koniec, wracamy do Polski do...


...  a raczej na uczelnię, dokładnie Politechnikę Wrocławską ;-)

Część zdjęć jest z telefonu, a część z aparatu, nie są przerabiane.

40 komentarzy:

  1. Świetny mix! :) Moja koleżanka studiuje na PW :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega jeansowa koszula ! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You were in Ireland ? Hope you had a good time ! :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa torebka! Pozdrawiam!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo bylas w irlandii? super :) jak Ci sie podobalo?

    zabilas mnie karpatka.... a ja na diecie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like you had gr8 time on the swings, loved your pants...
    Yummyyyy chocolates...
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix!czekamy na ciąg dalszy stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmm, karpatka <3 kiedy ja jadłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Koszula jeansowa cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love that bag in the second pic!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz! Widzę, że wakacje się udały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) na quadzie jeszcze nigdy nie jeździłam, ale chętnie bym spróbowała :D

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi smaka na karpatkę ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukuję czytelniczek ;)
    Niedawno założyłam bloga www.msmarlen.blogspot.com zapraszam do obserwowania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjecia:)
    Karpatka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. super fotki, zapraszam do mnie :)
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    new post on my blog !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. aż mnie naszła ochota na karpatkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. karpatka :*
    Fajne zdjęcia :)
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow karpatka faktycznie ładna Ci wyszła :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. super torebka :):) widziałam dzis podobna i zastanawiałam sie czy brac i teraz żałuję że jej nie wziełam :P:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaglądałam nic nie było, a Ty się w Irlandii bawiłaś, no nieźle ;) Jak na studiach?
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no bawiłam się, bawiłam ;-)
      Na studiach dopiero początki, ale jest okey ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe zdjęcia na początek jesieni!!
    ♡ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, obserwuję, pokazuj co sobie kupiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Seems like you still have a nice and warm weather!!! I would love to follow each other! Following you via GFC and bloglovin, awaiting for you :)
    Kisses

    http://fiztival.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you :) I follow via GFC and bloglovin, your turn now!xx
    Elena, http://ducotedelena.blogpsot.fr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!