piątek, 25 października 2013

Okulary przeciwsłoneczne

Okulary przeciwsłoneczne to dla mnie bardzo ważna sprawa. Jak pewnie zdążyliście zauważyć mam je na każdych zdjęciach, zawsze przy sobie. Moje oczy są bardzo wrażliwe na słońce, dlatego dobre okulary przeciwsłoneczne są dla mnie priorytetem.
Dzisiaj mam na sobie okulary ze sklepu internetowego firmoo. Jestem z nich bardzo zadowolona, są bardzo dobrej jakości, dobrze dopasowane, co również dla mnie ważne: ładnie się prezentują. Byłam zaskoczona, bardzo pozytywnie gdy dostałam paczkę, okularki zapakowane w ładne etui, dodatkowo ściereczka do czyszczenia i materiałowe etui. Zdecydowanie jest to firma bardzo rzetelna, godna polecenia. Zachęcam do odwiedzenia strony.
Co do outfitu, bluzka jest moim ostatnim łupem. Lubię takie oversizowe rzeczy, czuję się w nich bardzo dobrze. Z przodu ma skórkę a z tyłu dzianinę w kolorze burgundowym. Do niej dobrałam spódniczkę w kolorze butelkowej zieleni i klasyczne czarne szpileczki. Za dodatki posłużył mi złoty łańcuch i złota bransoletka.
Całuję, Wiola









Okulary- firmoo
Bluzka- NY
Spódniczka- House
Szpilki- New Look
Łańcuch- Castorama+ DIY
Bransoletka- nn
Czarna bransoletka- Górecki
Kolczyki- Primark

44 komentarze:

  1. bardzo fajny zestaw ;-) spódniczka ma świetny kolor :)
    okulary również przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. love that sweater!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    check out my chloe + isabel giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka cudowna :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute outfit!
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice!
    good idea to follow each other !done :)
    i wait you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great color combination! Worked really well :)

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute look! Thank you for visit my blog. I'm now following you. I hope follow me too. Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne, możemy obserwować :)
    ja już, teraz Twoja kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniłaś fryzurę? Wyglądasz kwitnąco!
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zmieniłam, a w zasadzie jestem na 1 etapie zmiany :-) dzięki i całuję :-)

      Usuń
  10. Love your tee, tank's for visit, Xoxo Nicole
    www.nicoletadan.it

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna bluzka, a te okulary świetnie Ci pasują! Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne okulary:) obserwujemy? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. great outfit and blog!
    Do you want follow each other?

    http://tirateladimeno.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Un look fantástico!! Estás guapísima!!
    Un beso!

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. drugie zdjęcie wooow ;))) dziewczyno super;D

    OdpowiedzUsuń
  16. This is such a chic look, you have great style hun, following you with GFC.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, you look so beautiful on autumnal colours. Golden leaves... bordeaux... gorgeous outfit and romantic pictures.
    Have a beautiful weekend*:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the the color of your skirt!

    http://orangeclosetdoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna jest ta bluzka, wyglądasz w niej super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobną bluzeczkę, czarno-szarą :)
    Pozdrawiam i zapraszam na 100 notkę na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódnica:) Ja obserwuję jeśli pozwolisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna bluza!


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Grrrr, sexy i z pazurem, ale nie wulgarnie ;]
    Wszystko jest tak pięknie wyważone :) A okulary są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  26. My już obserwujemy :) Czekamy na Ciebie :)

    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. te okulary sa super, moze kupie swojej dziewczynie podobne :P a cos o okularach meskich? ja nosze np. okulary clubmaster, cos takiego: born86.pl/category/okulary-clubmaster i wygladaja swietnie. Jestem takze ciekawy co napiszesz o innych modelach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!