piątek, 8 listopada 2013

Jack Daniel's

Jacka Danielsa uwielbiam (ale tylko) na koszulkach, swetrach, sukienkach. Dzisiaj mam na sobie czarny, gruby, CIEPŁY sweter ze złotymi napisami. Muszę Wam powiedzieć, że jestem w nim zakochana, najlepsze jest to, że przyjechał do mnie ze słonecznej Grecji! Postawiłam na czarny total look, a więc do swetra dobrałam czarne szorty, botki ze złotymi zamkami i złote bransoletki.
Mimo pogody życzę miłego popołudnia!
Całuję, Wiola







A KUKU!



Sweter- Grecki stragan
Szorty- sh (Topshop)
Buty- Biedronka
Bransoletka- Primark
Bransoletka z ćwieków- @+ DIY

48 komentarzy:

  1. całkiem fajnie ci to wyszło<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 1 zdjęciu wyglądasz jak milion dolarów albo i więcej ;)
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cacko, cudowny ten sweter!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty cudowne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-style.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Loving what you have on sweetie , u r definitely a real fashionista and know how to put together a gorgeous outfit

    Am sharing the hobby of my dreams in a new post , BTW it is romantic heavy pics inside !!! Please Tell me what do you think ?

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    OdpowiedzUsuń
  6. nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the jumper, it's really nice !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely look! I love your "total look"! I really like your eyes!
    www.yournegativity.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. U look so hot, loved your style...
    All black outfi is my fav
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice!!! I like it!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  11. Esencja kobiecości :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie ale spodenki Ci się chyba pomyliły z inną porą roku :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi się nie pomyliło,
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Świetnie wygląasz, mocny i sexy look ! Takie lubię, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zestawy, odważnie ale stylowo! Spodenki jak najbardziej idealne na tę porę roku, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten sweterek, a Jacka też wolę na aplikacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow takie buty z Biedrony? ;o są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ale ja jestem strasznym zmarzluchem i zmarzłabym w takim stroju ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie nogi! :D fajny sweter :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing sweety, the top is ultra cool!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie, tak kobieco:) Świetny sweterek! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze co mi się podsunęło na myśl,to ''o matko, jaka sexy *-*'' . heh :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś bardzo chciałam mieć koszulkę z takim motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja i super bluza!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesujące połączenie. Niby nic mi tu do siebie nie pasuje na pierwszyrzut oka, a wygląda szałowo!
    blackcherrylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna bluza :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz i jeszcze te buty !:)



    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. love your shorts and boots! you look stunning <3 xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana no wiesz co? tak mi tu pokazywac te cudowne dlugie nogi? buuu z moimi nozkami kaczuszki musze jutro brac najwyzsze szplki w szafie zeby sie epiej poczuc :*

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing outfit, i love your sweater!!!

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!