poniedziałek, 11 listopada 2013

Robin Thicke- Blurred lines

Hej!
Dzisiaj mam dla Was delikatną, zwiewną białą spódniczkę połączoną z ciężkimi motocyklówkami. Na górę założyłam bluzkę w czerwono- białe paski i srebrny krzyż. W takich setach czuję się najlepiej, zdecydowanie najbardziej oddają mój styl!
P.S zdjęcia były robione kilka dni temu, więc nie było mi zimno ;-)
Całuję, Wiola










Kurtka- nn
Bluzka- Lidl
Krzyż- nn
Spódniczka- sh (George)
Buty- Auchan
Torebka- Daichmann
Kolczyki- Primark

45 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz;) Butki mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You look cute with your hair up ! :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba! ;)))) uwielbiam tę piosenkę!

    // klikniesz na moim blogu w baner Aupie? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz ;-)
    spódniczka jest super ;-)))
    i fajna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezus, jakie ty masz piękne oczy! Nosisz soczewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nie noszę soczewek :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Hej kochana!

    Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award! Szczególy u mnie na blogu,

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. i love how you tied that shirt!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz - bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w tak upiętych włosach! :) Ładnie wyglądasz, pozdrawiam. Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! Piękny koczek!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kurtka i buty:)
    fajna stylizacja:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Your outfit is very very nice!
    NEW GIVEAWAY ON MY BLOG!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda to dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is such a lovely post! I like the look so much, the clothes looks very comfy. Excited for your next post!

    Following you now on GFC. I hope you can follow me also (if you haven't yet).

    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Like What Kenny Hearts on Facebook
    - Follow What Kenny Hearts on Bloglovin
    - Follow What Kenny Hearts on Instagram @whatkennyhearts

    OdpowiedzUsuń
  19. wow czesz sie tak czesciej! do twarzy Ciw takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, rewelacyjna stylizacja. :) Zapraszam także do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/kolczyki-slubne-sutasz-white-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznotka, pięknie wyglądasz
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramoneska i buty - super!


    Zapraszam na konkurs, w którym same wybieracie nagrody

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie wszystko do siebie pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja - bardzo mi się podoba ;)
    jak najbardziej jestem za wzajemną obserwacją. Ja już Cię zaobserwowałam, teraz czekam na Ciebie ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie jest Ci w takiej fryzurce, a zestaw miodzio - świeżo i uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  26. kurteczka jest genialna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od razu w PS odpowiedziałaś na moje pytanie. Bardzo ładna stylizacja.:)
    Zapraszam do siebie i może obserwacja, ładnie tu.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. buty i kurteczka - genialne;-)
    obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. robiłaś cos z wlosami ?? świetnie to wygląda ! :)
    no i Ty ślicznie wyglądasz w tym zestawie zreszta jak zawsze :*

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post :*

    vejra.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  30. Zestawienie spódniczki z motocyklówkami fantastyczne, bluzka stanowi fajny akcent kolorystyczny, a poza tym super Ci w tej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka jest świetna, bardzo dziewczęca i subtelna, zaś skórzana ramoneska i krzyż dodają jej zadziorrrra i charakteru- absolutnie moje klimaty :) super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawa stylizacja

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O proszę! Mówisz, że cięższy styl należy do Ciebie? Nigdy bym nawet o tym nie pomyślała! Zwykle obserwujemy Cię w delikatnej wersji:)

    Zapraszam do siebie na gryyzący post!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne polączenie zwiewnej spódniczki z ciężkimi butami, rewelacja
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!