piątek, 29 listopada 2013

Minimalizm

Spódniczka jeansowa, z falbaną na dole. Widziałam takich mnóstwo, skórzanych, materiałowych, przeważnie czarnych. Moja (a raczej mojej mamy ;-) ma z 15 lat... kiedyś była hitem modowym, teraz znowu wraca do łask. Zestawiłam ją z czarnymi kozakami za kolano i swetrem, który jest zdobiony cekinami. Zero biżuterii, tak jak w tytule napisałam postawiłam na MINIMALIZM.
Całuję, Wiola








Kurtka- nn
Sweter- Bon Prix (sh)
Spódniczka- nie pamiętam
Kozaki- CCC
Kolczyki- Primark

23 komentarze:

  1. Cool outfit & Awesome Pics
    http://heyhadrien.blogspot.com.br/2013/11/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. przeslodka spodniczka. bardzo ladne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tych kozakach!
    masz słodki, śliczny uśmiech :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    super kurtka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna fryzura ;D
    Stylizacja też ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za płaskimi kozakami,ale Ty wyglądasz w nich świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tego zestawu zdecydownie dobrałabym inną spódniczkę, ale za to buty masz bardzo fajne ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :) świetne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny blog - jeszcze tu wpadnę :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki to również biżuteria :P całość bardzo mi się podoba ;) kiedyś też miałam taką spódnicę i teraz żałuję, że ją oddałam :(

    Kochana zapraszam Cię do siebie na konkurs, w którym możesz wygrać 50$ do wydania w Oasap ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice jacket!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  12. This Combination is so hot! Really great inspiration! tell me if you would like to follow each other?!

    Lots of Love, Kyra♡
    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit :)
    I'm have been following you for a while, so I would be happy if you would follow me too :)
    Muilo Burbulai

    OdpowiedzUsuń
  14. love those boots!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda krótka spódniczka i długie kozaki! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widać po tym zestawie, rzeczy sprzed iluś tam lat mają potencjał - wystarczy tylko
    odrobina wyobraźni, super :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!