sobota, 30 listopada 2013

Andrzejki z Danielsem

Witam kochani!
Szykujecie się już na imprezę andrzejkową? A może zostajecie w domu? Ja dzisiaj wybieram się na domowe party, wróżenie i dobre jedzenie ;-)
Sukienka z motywem Jacka Danielsa,jak już pisałam wcześniej, w tym poście uwielbiam ubrania właśnie z tymi napisami. Zależało mi na ostrzejszym looku, więc dobrałam czarne motocyklówki z ćwiekami i skórę w tym samym kolorze.
Życzę miłej zabawy!
Całuję, Wiola















Sukienka- nn
Motocyklówki- @
Kurtka- nn
Torebka- Daichmann
chustka- nn
Kolczyki- Primark
Łańcuszek- Prezent





47 komentarzy:

  1. soo nice look! love your mini dress. :)

    Visit my blog: I AM JENNIYA
    P.S. I have 2 Giveaways on-going now sponsored by OASAP & RoseWholesale.
    Click H E R E to join.
    Click H E R E to join.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka :D świetne masz nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wieczór spędzam w domu z Ukochanym:)
    Sukienka świetna, choć ja bym ją załozyła jako tunikę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, ta bandamka Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. great jacket and boots :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę krótka, ale akurat Tobie pasuje-masz piękne nogi to po co je kryć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty i kurtka, zestaw w świetnym klimacie, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ubrałabym pod nią legginsy :)
    Miłej zabawy :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest świetna niby taka na luzie, ale przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka!Udanej imprezy,uciekam się szykować;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw wygląda świetnie ;-)
    cudna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like the outfit.. Shirt dress is nice and I like the edgy feel jacket gave to the outfit
    Happy Weekend
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, jedynie wymieniłabym kolor chustki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ramoneska :) a moim zdaniem ta tunika z Jacka swietnie pasuje do workerów :) tylko bandamka mi się nie podoba, ale ogólnie super <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygldasz :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!
    świetna tunika
    bardzo fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to trochę za zimno na taki zestaw.
    Ale wyglądasz bardzo fajnie :)

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna sukienka, zazdroszczę że u Ciebie było na tyle ciepło że mogłaś ja ubrać :))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo odazna ta stzylizacja,a le chyba dzs nie moj eklimaty. buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sukienka i świetne botki ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the jack daniels dress! You look gorgeous, especially with the bright red head band x
    Much love
    bohobun.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja :3
    ja w Andrzejki poszłam na dyskotekę szkolną :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nic andrzejkowego nie robiłam :D
    Odnośnie stylizacji, to uważam, że bandamka nie pasuje do reszty... tak jakoś dziwnie to wygląda. Ach, i od razu zimno mi się robi jak na to patrzę ! Tobie nie było w tym zimno ?

    OdpowiedzUsuń
  25. wygladasz swietnie!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie wygladasz!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice dress.
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  28. love those booties!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Really nice dress, I saw one very similar on Choies and I really like it!! Looks great with the black leather jacket ;) kisses

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przezarąbista sukienka <3
    Chcę taką :D !

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw:)!
    chciałam Cię zaprosić do mnie na rozdanie, giveaway:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  32. that is really awesome!! I really loved the color..
    the combo is just looking perfect!~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  33. super look! i ta kurteczka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!