wtorek, 3 grudnia 2013

PasteLOVE

Zimą pastelowe ubrania podobają mi się jeszcze bardziej niż latem, zdecydowanie częściej po nie sięgam. Dzisiaj mam dla Was białe spodnie, które mają fajny krój, ale niestety po kilku godzinach rozciągają się i spadają z tyłka ... Muszę zainwestować w kolejną parę. Szary top, który troszkę się pogniótł w drodze na zdjęcia (za co z góry przepraszam ;-). Narzutka w kolorze łososiowym i błękitna ramoneska. Za biżuterię posłużył mi delikatny łańcuszek ze srebrną kuleczką.
Całuję, Wiola










Ramoneska- @
Narzutka- Takko
Top- H&M
Spodnie- Mango
Buty- Auchan
Torebka- House
Łańcuszek- Prezent
Kolczyki- Pepco

37 komentarzy:

  1. ślicznie wygladasz, narzutka ociepla całą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, uwielbiam jasne pastelowe kolory, fajna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna odmiana o ciemnych zimowo-jesiennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają pastelowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne buty :D też mam ochotę na buty w takim kolorze :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, bardzo fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeżo i ładnie...podoba mi się:)
    Zapraszam również do siebie http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna odmiana to wszytskich ciemnych ubran pokazywach na wiekszosci blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love those booties!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękną kobietą.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  11. Loved your subtle , stylish and elegant look..
    Love the way you tie your hair
    Have a great week
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udowodniłaś, że pastele sprawdzają się nie tylko w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejka jakie musisz mieć długie włoski.. ;D :) zazdroszczę. poza tym ładna stylizacja.
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory! Bardzo ładnie wyglądasz, a poza tym świetna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the look, the jacket is so nice !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pastele,a Twój zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, heh - też zimą chętniej sięgam po pastele :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the combination and layering. Gorgeous <3

    Kisses
    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tym różu:)
    Ja zimą czasem lubię założyć letnią sukienkę+marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam pastelowe kolory, bez względu na pore roku :) Nie jest Ci zimno w ramonesce? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stunning lovely outfit
    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem mega szczęśliwa, że pastele zostały docenione także jesienią i zimą, bo sama uwielbiam je nosić :) W końcu jakoś trzeba kolorować sobie ponure dni jesieni :) Łososiowa narzutka jets świetna :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, jeszcze nie zima :D
    Ja nie przepadam za takim dobieraniem kolorów w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  24. What a chic outfit! I love that jacket. It looks perfect with the rest of your look.

    Just found your blog and I'm glad I did :) I really like your style! I'm now following you on GFC< Bloglovin, and Lookbook.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne buty :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz fantastycznie !
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!