niedziela, 22 grudnia 2013

Cleo& Donatan- My Słowianie

Na początku chciałam podziękować za to, że jesteście! Bardzo mnie to cieszy, że czytelników przybywa, statystyki rosną, sprawia mi to dużo radości. Życzę Wam wesołych Świąt, w rodzinnym gronie. Smacznego karpia, wymarzonych prezentów pod choinką i dużo radości.
Przechodząc do stylizacji, dzisiaj mam dla Was trochę "drapieżną" wersję. Bluzkę w panterkę (która tak naprawdę jest sukienką) połączyłam z bordowymi szortami, które kupiłam ostatnio na wyprzedażach. Czarna marynarka, torebka ze złotym łańcuchem (MOJA UKOCHANA ;-) i botki.
Całuję, Wiola








Marynarka- F&F
Bluzka- Persunmall
Szorty- H&M
Botki- Biedronka
Torebka- H&M
Kolczyki- Chińczyk
Okulary- Grecki straganik

65 komentarzy:

  1. Wesołych świąt! :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię panterkę świetna bluzka ;)) Piosenka też jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Burgundy shorts look so cool with leopard print.. And sunnies match the look so well
    You look gr8 as usual
    I am inviting you to enter my $50 Choies Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/12/choies-50-christmas-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very, very beautiful outfit!

    Kiss, Selina & Olivia, The RedViolet
    www.theredviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ^^ pasuje do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice top! I love leopard prints!



    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie! Podoba mi się! Ta panterka dodaje fajnego pazurka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znając mnie, pewnie bym nieźle zmarzła ;) Ale stylizacja bardzo ładna, a Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna i odważna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. looks wonderful, especially the blouse

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the bag!!

    Federica
    http://www.thecutielicious.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uu odwaznie Kochana, ja bym w takichszortach chyba sie nie odwazyla w taka pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice look; I love the bag !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz. :) Panterka cudownie prezentuje się z burgundem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna torebka *w* Bardzo fajny zestaw :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz spodenki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny look, podoba mi się ta panterka. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te botki, szok że z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja ''drapieżna'' wersja przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo drapieżnie, ale podoba mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna ta torebka :D hah ja podobnie jak Ty widze lubisz krótkie spodenki w chłodniejsze dni ;)))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szorty i pantera ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. super top i torebka! :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Kochana! :*
    Ależ Ty masz figurkę, idealna do takich setów :]

    OdpowiedzUsuń
  25. you look amazing!! love this outfit. one of my absolute faves

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. you look great!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne szorty!
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię połączenia panterki z bordowym! Bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nasza jesień zimą pozwala na wszelkie szaleństwa również ze spodenkami:) super połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Great blog!!! Merry christmas!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter the international giveaway;
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna marynarka :) Zazdroszczę Ci jej, zwłaszcza że mam przeróżne w swojej szafie, a nie posiadam czarnej klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Of course, I just followed your blog via GFC.Hope you will do the same:}
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie wyglądasz :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. życzę wesołych świąt ;*
    Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam połączenie panterki z czerwienią lub bordo, Tobie zestaw wyszedł fanastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajnie i stylowo wyglądasz:) torebka i spodenki są fantastyczne.Ps. w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  38. That´s absolutely great combination of burgundy and leopard patter! Well done Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne połączenie! brązowa panterka bosko łączy się z burgundowymi spodenkami <3 wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. swietny zestaw, z pazurkiem :) bardzo podoba mi sie takie rozwiazanie :) rozgrzewasz atmosfere! nie zmarzlas?:)
    pozdrawiam i zapraszam
    z mila checia obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudownie wygladasz

    pozdrawiam i przesyłam buziaki z Gdyni:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  42. zestawik jest super! w szortach powinnach chodzić zawsze:) bo wygladasz w nich świetnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w tej stylizacji ! ;)
    świetnie wyglądasz;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!