poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zgrany duet

Hej!
Dzisiaj mam dla Was połączenie delikatnej sukienki w kwiaty z ciężkimi butami, które są dla mnie idealne: wygodne, ciepłe, piękne. W takich stylizacjach czuję się najlepiej, w 100% oddają mój styl.
Kochani muszę Wam powiedzieć, że jestem zaskoczona (POZYTYWNIE!) pogodą. Dzisiaj we Wrocławiu cały dzień świeciło słonko i było naprawdę cieplutko!
Pierwszy raz dodaję tak późno posta, a to dlatego, że cały dzień spędziłam na zakupach "sylwestrowych". U Was też trwają przygotowania, kreacje gotowe? Ja na szczęście mam już wszystko dopięte na ostatni guzik ;-)

SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Całuję, Wiola









Sukienka- H&M
Kurtka- nn
Buty- CCC
Torebka- Crarirex
Okulary- Firmoo
Kolczyki- Orsay

31 komentarzy:

  1. Just loved your leather jacket, it look so good with skirt.. :)
    Happy New Year
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie !
    Bardzo ładna stylizacja ! Jesteś młodą, ale bardzo kreatywną dziewczyną o nieprzęciętnym stylu ! Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje bo są mega dobre ! Powinnaś zarabiać miliony w branży modowej!!! Pozdrawiam!

    (Ps. Jestem znanym Stylistą !)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba zestawienie sukienki z butami, ramoneska świetna!
    Super wyglądasz!
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanej imprezy sylwestrowej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:)
    super stylizacja:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem zachwycona tym słoneczkiem za oknem:) A co do zestawu, bardzo fajnie wszystko przemyślane i złożone w całość, super! Udanej zabawy sylwestrowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czadowe masz butki <3
    Podoba mi się połączenie cięższego obuwia z kwiecistą spódniczką, super fajnie wyglądasz :)
    Dla Ciebie Kochana wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look ;]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz ;)

    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja :) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja, lubię takie połączenia sukienek i workerów:) boskie są te okularki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. that bag is gorgeous!
    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kurteczka! Bardzo fajny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear! You look fabulous. Love the whole outfit.

    Happy New Year!
    xoxo
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zgrany!! Torebka jest świetna ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Would you liked to FOLLOW ME ON GFC?
    Follow me first, then I will Follow back :)

    www.zelaldecoa.com

    Loved your Blog :*
    Hugs,
    zel

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka mmm <3

    mililifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. Kurtkę chętnie bym przygarnęła.

    Bardzo fajny blog, mam bardzo podobny szablon.
    Obserwuję i na pewno będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw
    http://patka2840p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!