niedziela, 26 stycznia 2014

Kolorowa zima!

Cześć!
Przez ostatni czas "maltretuje" Was moim czarnym klasycznym płaszczem, nie chciałabym Was nim zanudzić, więc dzisiaj postawiłam na mojego rudzielca. Płaszcz jest bardzo dobrze wykonany, w większości składa się z wełny więc jest naprawdę cieplutki. Dobrałam do niego kobaltowy komin, pod spodem siwa asymetryczna bluzka i leggi w pepitkę. Chciałam pstryknąć kilka zdjęć tylko w legginsach, bluzce, kozakach i torebce (set wygląda wtedy zupełnie inaczej)- ale niestety, mróz na to nie pozwolił.
Miłego popołudnia!
Całuję, Wiola









Okulary- Grecja
Komin- Biedronka
Płaszcz- Orsay
Bluzka- Pepco
Legginsy- Pepco
Buty- Daichmann
Torebka- H&M
Kolczyki- Orsay

49 komentarzy:

  1. Wspaniałe połączenie, wydaje mi się, że kolor płaszcza podkreśla kolorowe zdobienia na kozakach. Świetne ! : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne legginsy :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci te okulary. :) Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja i fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw bardzo fajne legginsy i kozaki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak mi też mróz daje się już we znaki,bo niestety jestem bardzo chorowita i teraz nawet nie mam jak zdjęć robić,bo bym się rozchorowała;<
    Świetna jest ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię w tej fryzurze ;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w tej fryzurze :)
    /obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. i love the color of that coat!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam już bloggerki, które odważyły się zrobić zdjęcia bez płaszczyka :) a z tego, co widzę u ciebie najzimniej nie jest - u mnie śniegu do połowy łydki xd

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne kolory!!
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice look, love the colors!

    xx Karolina
    CARAMODE

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia ;-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk i legginsy boskie! Całość świetna i idealna na zimę, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. kozaczki bardzo mi sie podobaja :)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. te kolorki świetnie ze sobą współgrają i bardzo dobrze zrobiłaś bo wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mistrzowskie polaczenie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post, świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    poetoncamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tym płaszczykiem i szalikiem przełamujesz szarość na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczny zestaw!!! Kochana wyglądasz cudnie :) płaszczyk ma obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny płaszczyk i spodnie ! Bardzo łądny komin !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny płaszczyk! I ten szafirowy szalik - cudo!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nice colours :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, wszystko mi się podoba! a to niesamowicie rzadkie, gdy przeglądam blogi ubraniowe. i legginsy z jednego z moich ulubionych sklepow ever, pepco, WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny casualowy zestaw, jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna stylizacja ;)

    obserwujemy ?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny płaszczyk, ma bardzo ciekawy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ładnie wyglądasz. podoba mi się kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny płaszczyk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka z całości jest jak dla mnie na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!