piątek, 31 stycznia 2014

Karnawałowe cekiny!

Dzisiaj mam dla Was propozycje ubioru na imprezę, walentynki.
Pierwszy raz robiłam zdjęcia w pomieszczeniu, a nie na dworze. Sesja w mieszkaniu, przynajmniej moim to prawdziwy hardcore ! Sporo się natrudziłam, żeby zdjęcia „jakoś” wyglądały.

Moja propozycja to czarna prosta sukienka,  szyku dodają jej czarne cekiny i głębszy dekolt na plecach. Długo zastanawiałam się nad biżuterią: srebrna czy złota? Wygrała ta druga, kolczyki i bransoletki są skromne, nie chciałam „przepychu”. Do całości moje czarne szpileczki, dobrze Wam już znane. Na głowie burza loków.

Jak Wam się podoba?

Całuję, Wiola.










Sukienka- Biedronka
Szpilki- New Look
Kolczyki- Dorothy Perkins
Bransoletka złota- House
Bransoletka czarne koraliki- H&M

49 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, mogłabyś zdradzić czym robiłaś loki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Termolokami- tak to się chyba nazywa.. Polecam, loki wychodzą bardzo ładnie.
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Trochę mnie zatkało, no..... wyglądasz jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz i ta fryzura
    Laska z Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez podoba mi sie Twoja fryzura. Efekt bardzo nsturalny a jednoczesnie efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna sukienka i fryzura:D

    OdpowiedzUsuń
  6. your hair looks great!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz, sukienka jest piękna:)
    Bardzo fajny blog, kochana:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i buty ! Pięknie Ci w takich włosach !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne włosy,super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love how you did your hair !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome outfit and super cool pics :D
    Great Blog!!
    :D

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/should-i-post-or-should-i-go.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed ostatnie zdjęcie jest śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka piękna i fryzura też ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura bardzo na plus!
    http://www.vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie, a te loki mmm.... piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie moge sie napatrzec na 1 zdjecie, pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem Cię z tymi zdjęciami w mieszkaniu:) sukienka jest świetna:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :-) idealnie na karnawał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka - biedronka :) jest bardzo ok, super buty

    zapraszam też na konkurs
    http://viblogstyle.blogspot.com/2014/01/konkurs-z-u-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie i bardzo seksownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prześliczną sukienkę ! <3 Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!
    Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. <333 amazing pictures !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie Ci w lokach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się, ale nie mogę skupić się na samej stylizacji. Masz piękne włosy ! : )

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. w pomieszczeniu, ale zdjęcia wyszły dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. JEST SUPER, BARDZO MI SIĘ PODOBA!
    życzę miłego wieczorku, oraz zapraszam również na mojego bloga :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w Twoich włosach kochana! Są idealne! Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy ale dziś wiem, że nie była to pierwsza i ostatnia wizyta. Pozdrawiam gorąco i w wolnej chwili zapraszam do siebie na www.meetmyfashion.com Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Twoje wlosy! te loki! bosko cudownie! i jeszcze swiecisz sie cala tymi cekinami , cudo!

    OdpowiedzUsuń
  31. No no, rewelacyjnie wyglądasz :)
    Strój idealny na wielkie wyjście!
    Muszę to powiedzieć, ale Twoje włosy wow są nieziemskie :D
    Szczególnie zauroczyło mnie 2 zdjęcie :))

    Zapraszam do mnie ! Urodzinowy post :)
    www.scarlet-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz, zdjęcia jak na domowe warunki wyszły świetnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!