poniedziałek, 3 lutego 2014

Koszula w kropeczki

Dzisiaj mam dla Was set w jasnych kolorach. Koszula w błękitnym kolorze, w białe kropeczki (wspomniane w tytule posta), do której dobrałam białe spodnie. Czapka i elegancki szary płaszcz mogą do siebie nie pasować na pierwszy rzut oka, ale mnie to połączenie bardzo się podoba!
Miłego dnia kochani!
Całuję, Wiola










Okrzyk radości, a raczej wyznania miłości względem mojego fotografa :-*








Czapka- Nn+ DIY
Koszula- House
Spodnie- Mango
Płaszcz- Orsay
Botki- Auchan
Torebka- Nn
Zegarek- @

49 komentarzy:

  1. Nice look !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta koszula ślicznie z szarym płaszczem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszula, ładnie wygląda z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look nice in braid .. I like your coat
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ta koszula pasuje do białych spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie jak dla mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;D
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja się odwdzięczę :3
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Uwielbiam taki styl :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie chodzisz w takiej fryzurze na codzień, pięknie Ci w tak spiętych włosach!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a skąd wiesz, że nie chodzę? :-)

      Usuń
  11. świetnie się to razem komponuje, koszula urocza, czapeczka tez jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wygladasz :) fajnie przelamalas elegancki plaszczyk sportowa czapka :) prezentujesz sie bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Che bella questa camicia in jeans!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wygląda świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula w kropki jest świetna, też uwielbiam takie wiązania w pasie :) Świetny luzacki zestaw :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie!!!Też zamierzam sprawić sobie czapeczkę na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super look kochana! "Bardzo pozytywne zdjęcia

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula! Jak u Cb pięknie i słonecznie! U mnie masa śniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie! I rzeczywiście czapka i płaszcz świetnie ze sobą współgrają :))

    OdpowiedzUsuń
  20. love that hat!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie ubrania które mają kropeczki są dla mnie urocze:) świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula śliczna <3 Bardzo podoba mi się też zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się pomysł na białe spodnie zimą ! Świetna koszula!
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastycznie :)))) kocham jenas, a ta koszula jest piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula i spodnie rewelacyjnie razem wyglądają, a poza tym ślicznie Ci w niebieskim! Świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula jest śliczna :) i ładnie ci w tej czapeczce ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię dżinsowe koszule, Twoja jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super! jeans + białe spodnie to strzał w 10-kę!!!:))pozdrawiam serdecznie!!!:*))

    OdpowiedzUsuń
  29. ta kuszula mega mi sie podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz a w zegarku się zakochałam! możesz mi wysłać linka albo nazwę? ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kunkurs z zegarkiem TIMEX!
    Zapraszam :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448178331976797&set=a.342154529245845.1073741828.326779494116682&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana widze ze u Ciebie iscie wiosennie - pogodowa i ubraniowo :*:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice look :D

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasuje Ci taki styl. Super stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna koszula! :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula idealnie do Ciebie pasuje ;) pozytywna osoba z Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  37. By częściej tu zaglądać dodałam do obserwowanych :) pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. weź się lepiej dziewczyno do pracy a nie za modę się bierzesz o której nie masz pojęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie podpisałaś/ eś ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarze!