środa, 26 lutego 2014

Idealny kapelusz


Hej ;-)
Dzisiaj w roli głównej kapelusz, prawdę mówiąc polowałam na czarny, ale ten kolor jest równie uniwersalny i pasuje do wielu rzeczy. Jestem z niego bardzo zadowolona. Dziś zestawiłam go z białą koszulą, kataną i czarnymi spodniami. Następnym razem pojawi się w bardziej "kowbojskiej" odsłonie.
Kochani wróciłam na uczelnię, więc posty będą troszkę rzadziej się pojawiać, całuję Was mocno!










Kapelusz- Orsay
Katana- Orsay
Koszula- Nn
Spodnie- Nn
Buty- Prezent
Torebka- Mohito

52 komentarze:

  1. You always come up with different different styles and I love it..
    Today's outfit is fab too.. I like your hat
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice look !
    Giveaway on my blog, win a Vichy skin care product
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten kolor jest o wiele lepszy niż czarny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kapelusz! Mega look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hi!
    cool blog!
    would you like to follow each other?
    Let me know ;)
    S

    OdpowiedzUsuń
  6. Katana najlepsza <3

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosenne zdjęcia;) zazdroszczę pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjęcia!:)) Co do kapeluszy nie jestem do nich przekonana ale na pewno idealna to jest Twoja torebka!:)) CUDO!:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz, kapelusz dodaje Ci uroku
    i tak u Ciebie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapelusz jest cudny!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/alpaca-vs-banksy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten kolorek kapelusza, kurteczka również bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten kolorek kapelusza, kurteczka również bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny struj na tą pogodę ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. oh jak pieknie wiosennie! i te kapelutek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kapelusz :) Ja nie mam żadnego jeszcze, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award- zapraszam do mnie po pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapelusz dodaje niezwykłego uroku stylizacji !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. that hat is so cute!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czuć u Ciebie wiosnę ;) super kurteczka ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Adore this classically styled outfit, so chic and timeless!

    OdpowiedzUsuń
  23. super wygladasz :))

    mam podobna katane :))

    OdpowiedzUsuń
  24. perfect look! so chic! :))

    Leonor
    thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z TYMI BUCIKAMI I TA JEANSOWA KURTECZKA.. ŚWIETNE POŁĄCZENIE!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekny kapelusz :) zapraszam do mnie i zachecam do obserwacj to dla mnie bardzo wazne :* http://wirginiathings.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ogólnie nie nosze kapeluszy ale Tobie ten bardzoo pasuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw! ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kapelusz dodał Ci niesamowitego uroku !:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey! Your blog is awesome! I love this post, I think you did a great job!
    Check out my blog!
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniale zdjęcia, aż pachną wiosną!!

    wielkie buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. BOSKIE BUCIKI <3 <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie;)

    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale Ci ładnie w tym kapeluszu!!!! super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię kapelutki :]] Podoba mi się połączenie takowego z jeansową kurtką - dzięki za inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the Hat! Wonderful Denim Outfit :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. mega fajny, wiosenny look i prześwietnie wyglądasz w kapelutku! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfect style beauty ! I really love your hat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zestaw, w kapeluszach Ci do twarzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. kolejna fajna wiosenna stylizacja :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. hej, super , naprawdę mi się podoba:)
    zapraszam do siebie http://iza-onmyway.blogspot.com/
    obserwujemy ? bo ja już!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!