piątek, 14 lutego 2014

Neonowy zastrzyk energii



Hej! Dzisiejsza stylizacja pełni rolę inspiracji. Zdaję sobie sprawę, że żadna z Was  nie będzie paradowała tak ubrana w połowie lutego. W każdym bądź razie, kiedy robiłam zdjęcia we Wrocławiu było 15 stopni (w słonku), więc uprzedzę Wasze pytania  i od razu powiem: nie, nie było mi zimno ;-)
Wracając do outfitu: Ci którzy śledzą mojego bloga wiedzą, że cenię sobie minimalizm. Czasem jednak lubię poszaleć! Dziś postawiłam na 3 kolory, z czego dwa są neonowe. Mi to połączenie bardzo przypadło do gustu, jestem ciekawa Waszych opinii ;-)








Czapka- Sinsay
Koszula- Only
Spódniczka- Persunmall
Szpilki- New Look
Kolczyki- Orsay

71 komentarzy:

  1. świetna spódniczka i koszula :) zdjęłabym tylko tą czapkę :)

    www.thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się staram być minimalistką :D A w Twoim ubiorze albo zdecydowałabym się na samą czapkę i czarną spódniczkę (wiem, nudno :p) albo samą neonową spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the skirt and the beanie !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i bluzka świetne
    jednak ta czapka za bardzo mi tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice look, you are beautiful!
    I will follow you :)

    http://latetedanslespaillettes.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa elementy neonowe i jeszcze w innych kolorach zupełnie do mnie nie przemawiają. Ale buty masz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie czapka jest świetna ale zmieniłabym buty :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tu u Ciebie kolorowo!:)
    pieknie wyglądasz :)
    klikniesz w baner Rosegal ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie ekstra :) Fajnie połączyłaś neony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiało wiosną :) neonowa spódniczka śliczna :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja,wszystko razem super.
    http://manequinss.blogspot.com/2014/02/sheinside-look-styling-valentines.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie spódnice ;) W sam raz zestaw na walentynki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ściągnij okulary pokaż piękne oczy;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz,jednak ja zrezygnowałabym z czapki:) Poza tym super:)

    O proszę!Jesteś z Wrocławia?Nie wiedziałam:) Ja mieszkam niedaleko i właśnie w ferie mam zamiar się wybrać do Wro:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam, że masz bloga... super wyglądasz, będę zaglądać ;)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. cute outfit! thanks for stopping by the other day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, miło się ogląda takie kolory o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanx for coment! I folow you now, pleas folow me back.

    http://smellofpeony.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. nogi do nieba :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome!! Love the skirt =D

    http://www.juliechagas.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :) spódniczka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na Bikini ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny, Wiola :D!!!
    Zawadiacki, wiosenny zestaw :D!!! Lubię odważne stylizacje, więc podobasz mi się bardzo!!! A Twoje nooooooooogi!!! Pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie !czasem trzeba z odrobina szaleństwa !

    OdpowiedzUsuń
  25. Super oryginalne połączenie kolorów - dla mnie pięknie!
    No i nogi masz boskie...
    Obserwuję :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw! W spódnicy się zakochałam :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no na pewno gdybym zobaczyla Cie tak ubrana na miescie to poprawilabys mi nastroj wsrod tych ludzi ubranych na szaro - czarno : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega kolory;) Trzeba przywolywac cieple dni:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna koszula :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne : ) Ale mi się zrobiło zimno jak oglądałam te zdjęcia ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi też bardzo podoba się połączenie dwóch neonowych kolorów, spódniczka prześliczna! Wyglądasz bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Very pretty outfit, I really like the skirt and the beanie's a nice touch :)

    Oh and I really love your blog, so I'm following you... Follow back maybe?
    Shadow Play

    OdpowiedzUsuń
  33. Very beautiful !!
    Kisses from France
    Bertille.

    OdpowiedzUsuń
  34. Love your style
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw ! Bardzo mi się podoba ta stylizacja ! Spódniczka jest rewelacyjna !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne połączenie :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  37. this outfit is gorgeous!! i love that skirt!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your blog!!!
    Do you wanna follow each other??
    The BeautifulLys

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the way u match that hat n skirt!!
    Im following u now, its your turn to follow me back, okay! ;P
    Very nice to know ya!

    aiiness

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, Niesamowity outfit! Świetnie połączyłaś kolory *__*
    Jeśli jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją, daj znać ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczna masz spodniczke, pozdrawiam i zapraszam na moj blog.

    www.verasawicki.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz nogi!!! Zazdroszcze! Krój spódniczki super ale kolor w ogóle nie mój, u Ciebie sprawdza sie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna spódniczka, ja tam lubię takie mocniejsze akcenty kolorystyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  44. This is a very special outfits, which I really like. Once I also had a skirt this color ....Yellow is really a particular color. Along with this beanie is fine.
    I'm new blogger from Italy. If you want, take a look at my blog.
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Eniwhere-Fashion/495867350525920

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice combo with yellow and pink!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpowiedzUsuń
  46. what a beautiful outfit thanks for coming to my blog im your nex follower now waiting about your follow dear xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz świetnie i zazdroszczę Ci takiej pogody :D U mnie szaro, buro i zimno brrr :(

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny zestaw. spódniczka jest boska ! : )

    OdpowiedzUsuń
  49. Yes we can follow each other! :) Here is my facebook page : https://www.facebook.com/sophieplusmode?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  50. Miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cute look !
    Love these colours <3
    xx
    www.artemis-leblog.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!