środa, 12 marca 2014

Boyfriend jeans | 2 stylizacje


Hej!
Dzisiaj mam dla Was 2 sety.
Pierwszy z niebieskimi boyfriendami, czerwoną bluzką w paski i białymi trampkami. Czarny płaszcz, torebka (ostatnio zresztą moja ulubiona, co można zauważyć na zdjęciach :-) i beanie.





Bluzka- Lidl
Spodnie- Reserved
Trampki- NY
Płaszcz- Orsay
Beanie- Nn
Torebka- Mohito
Okulary- Nn



Drugi outfit też z boyfriendami, ale tym razem w duecie ze sweterkiem w dość specyficznym kolorze ;-)
Która stylizacja bardziej Wam się podoba?






Sweterek- F&F
Spodnie- NY
Szpilki- New Look
Torebka- Mohito

32 komentarze:

  1. torebka jest rewelacyjna :)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, tak wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardziej podoba 2 stylizacja, ale pewnie dlatego, że ze szpilkami, a ja kocham obcasy ! Wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the second outfit better. Nice!

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo mój ekran tak pokazuje, albo mam wrażenie że druga stylizacja skraca Ci nogi ;)
    Poza tym bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skraca, skraca ;-) Taki typ spodni ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa zestawy są świetne, chociaż bardziej podoba mi się pierwszy <3
    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the look !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  9. I like the fitting of your jeans, and your lime green pullover is fab
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bardziej podoba mi się nr 2
    sweterek jest cudowny !
    torebka też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw nr 1 - tak, 2 - niekoniecznie. Torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest bardziej w moim stylu i bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. oba piękne., ale to drugi zestaw skradł moje serce

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz i torebka super <3

    OdpowiedzUsuń
  15. i love the second outfit! the sweater is gorgeous!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pasiaste bluzeczki ;-) super sety! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę 2 zestaw :) Chociaż ja i szpilki to prawie 2 różne światy :D :P
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie wolę 2 zestaw :) Chociaż i i szpilki to 2 różne światy ;)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hey, i like your sneakers so much :)))) Hugs, Xenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Artystyczny nielad na glowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszej stylizacji: tak :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. So chic my dear! Just perfect!

    Would you like to follow each other? If yes, let me know.
    Here's my blog: Fashionyladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne spodnie!

    www.cho-i-ne-czka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie świetne, ale pierwsza najlepsza! Zestawienie płaszcza z boyfriendami i trampkami jest mega!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!