niedziela, 9 marca 2014

Cętki


Dobry wieczór :-*
Właśnie przebywam w moim rodzinnym mieście. Jestem szczęściarą bo pogoda dopisała w 100%. Rodzinę poodwiedzałam, pozwiedzałam, pooglądałam co się pozmieniało, wyspałam się (pierwszy raz od miesiąca !)- generalnie naładowałam akumulatory, czego było mi trzeba! Jutro wracam do Wrocka i na uczelnię.
Przechodząc do outfitu: mam dla Was białe szorty połączone z czarną bluzką z białymi napisami. Trampki uwielbiam i wraz z nadchodzącą wiosną będzie ich w moich stylizacjach coraz więcej ;-) Tytułowe cętki na torebce. 
Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu ;-)









Marynarka- Nn
Bluzka- NY
Szorty- Bershka
Trampki- New Look
Torebka- Cubus
Okulary- Firmoo

38 komentarzy:

  1. fajny zestaw :) ale ja bym zmarzła jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz! ;))
    Podoba mi się torebka i ogólnie cały zestaw że udało Ci się ubrać krótkie spodenki ;P u mnie dziś zrobiło się cieplej

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ! super wyglądasz ! :) lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka ! Super prezentujesz się w tych szortach !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak czuje wiosne!
    świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. widać że wiosna idzie ehh te spodenki cudne ;) Torebka nadaje niepowtarzalnego charaktery stylizacji ale bluzka też fajna ogólnie wszystko super ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice look, love the bag.xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wyglądasz, super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. czy ja dobrze widzę ? masz na sobie szorty? oo wow odważna jesteś ! Zestaw oczywiście fajny
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the simplicity of this look!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog NEW DRAMATIC CAT-EYE MAKEUP!
    Bloglovin | Facebook | Instagram | Pinterest | Twitter

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka :) czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your look so chic, great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. looking at your pics I wish summer comes soon , so that i can go out with bare legs..
    u look smart
    $80 Jollychic giveaway on my blog , don't forget to check it out ..
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/02/jollychic-80-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze :D piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jak dla mnie jest numerem jeden w tym zestawie :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wiosennie już u Ciebie:0śliczny look;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna całość! Białe szorty i torebka świetne, a trampki tu idealnie pasują!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. meeega wiosenny, luźny, fajny zestaw! jak dla mnie jest jeszcze chyba za zimno na taki, ale chętnie bym go wrzuciła na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna w pełni <3
    Świetny mix, fajnie że do całości założyłaś trampki ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw na wiosne,swietne trampki i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  22. i love that clutch!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, zamarzlabym. jest cieplo ale ja stronie generalnie od krotkich spodenek. ale ty wygladasz oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDOWNE POŁĄCZENIE

    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny zestaw ;D zapr do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!