wtorek, 18 marca 2014

Moje włosy | URODA

AKTUALNE ZDJĘCIE MOICH WŁOSÓW

Hej!
Z racji tego, że dostaję bardzo dużo komentarzy na temat moich włosów, postanowiłam, że pierwszy post z cyklu URODA będzie właśnie o nich.

FARBOWANIE:
Jako nastolatka postanowiłam zrobić sobie blond pasemka- rozjaśniaczem (!), co skończyło się dla mnie tragicznie. Po tej „operacji” musiałam obciąć połowę włosów (niestety, albo stety nie mam zdjęć z tego okresu).

Drugi raz zdecydowałam się na ciemny kolor, miała być gorzka czekolada, wyszła… wściekła czerń (na zdjęciu po kilku myciach)

PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ- ZDJĘCIE Z TELEFONU

Nie czułam się dobrze w tym kolorze, chciałam zmienić na coś jaśniejszego, jednak wiedziałam jak to się skończy (patrz 1 farbowanie). Postanowiłam, że poczekam aż same wrócą do naturalnego koloru.



Mniej więcej w połowie „drogi” nie wytrzymałam i zdecydowałam się na ombre, tym razem bez żadnych rozjaśniaczy, tylko farba. Z efektu jestem bardzo zadowolona, włosy nie są zniszczone, nie wypadają garściami, a i kolor jest ciekawy ;-)



PIELĘGNACJA
Jestem wierną fanką kosmetyków Wella. Odkąd zaczęłam je stosować moje włosy przestały się „puszyć”, są lśniące i ładnie się układają. Myję włosy mniej więcej co 2-3 dni, odżywkę nakładam po każdym umyciu!



Raz na 2 tygodnie stosuję maseczkę domowej roboty:
1-2 żółtka
3 łyżki olejku rycynowego
1 łyżka soku z cytryny

Wszystko mieszam, nakładam na włosy, zawijam ręcznik i trzymam 20 min. Po zdjęciu dokładnie myje włosy.
Stosowałam kilka masek i ta najbardziej mi odpowiada i serdecznie Wam ją polecam.
Obcinam końcówki regularnie co pół roku, w zupełności mi to wystarcza.

MODELOWANIE:
Nie układam włosów z użyciem ciepła tj. suszarki, lokówki, prostownicy (robię wyjątki na specjalne okazje- kilka razy do roku). Nie używam również żadnych kosmetyków do modelowania tj. lakieru, pianki, spray ochraniającego przed ciepłem itp.
Jeżeli decyduję się na fale- robię warkocz na noc, loki- zawijam w papiloty itd.

To by było na tyle, jeżeli macie jakieś pytania- piszcie w komentarzach ;-)

22 komentarze:

  1. Nie stosowałam produktów z Welli do włosów, ale za to bardzo polecam Pantene! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pantene też bardzo lubię ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Czekam na więcej postów w kategorii uroda są bardzo interesujące ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę włosków... choćbym nie wiem jak bardzo się starała moje nigdy tak wyglądać nie będą... :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz masz je przepiękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ty masz włosów xD śliczne są:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że masz bardzo gęste włosy ! Zazdroszczę Ci ! W tym ombre zdecydowanie Ci najlepiej :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci takich włosów :) a seria Wella Pro Series jest genialna :) sama stosuję :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podobaja mi sie Twoje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy! pozdrawiam ♥ http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny swój naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy :) A kosmetyki Wella u mnie działają zupełnie odwrotnie niż u Ciebie :P Teraz używam szamponu z Alterry i jestem bardzo zadowolona :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam produkty z Wella :)

    życzę miłego dnia :) do WYGRANIA u mnie pudełko Glossybox!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Your hair is so pretty! <3 Of course you are gorgeous as well! Love your eyes! Obserwujemy? :3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie najbardziej podobasz się w naturalnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Wiolcia ;)
    Faktycznie PIĘKNE masz te włosy ♥
    W moich mnie bardzo denerwuje to że są wręcz idealnie proste, jak gdybym dopiero co je prostowała :(
    Chciałabym mieć właśnie takie włoski jak Twoje :)♥
    Uwielbiam i polecam szampony marki Loreal Elseve, moje włosy po tych kosmetykach są bardzo miękkie i super się rozczesują. Jeśli chodzi o naturalne maseczki do włosów polecam również : Maseczkę z miodu i cytryny oraz maseczkę z piwa z żółtka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!