piątek, 16 maja 2014

Mięta!



Dzień dobry :-*
Aj stęskniłam się! Cieszę się, że fotograf wrócił a co za tym idzie i Ja wracam do blogowania.
Poszczęściło mi się wczoraj z pogodą i udało sfotografować stylizację. Dzisiaj za oknem istny koszmar, leje, wieje, zimno... Mam nadzieję, że to nie potrwa długo.
Przechodząc do outfitu: miętowe spodnie połączyłam z szarą bluzką i pikowaną kurtką. Uwielbiam taką kolorystykę! Set prosty, na luzie, bez zbędnych kombinacji.




 Kurtka- Pepco
Bluzka- House
Spodnie- Lidl
Szpilki- Daichmann
Okulary- Sinsay

52 komentarze:

  1. amazing! love it <3

    Milkyrabbit.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie świetne, ale kolor szpilek jeszcze lepszy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. You look fablous in the mint pants
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne połączenie:) uwielbiam te kolorki. masz zgrabną sylwetkę dlatego też wszystko się świetnie na Tobie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Genialne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful look! Loving those jeans so much :)

    www.fashionistastyle1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nice combination girl..love your pants!

    kisses
    http://angeliqueprefers.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniliśmy, długo Cię nie było

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana wreszcie jesteś, już z utęsknieniem wypatrywałam nowego posta :) Jak zawsze świetny secik, ja również uwielbiam takie połączenie kolorystyczne! Kurtka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Really nice pictures !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor spodni! Super kurtka i buty!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak właśnie ostatnio zerkałam czy u Ciebie nie ma nic nowego i niestety nie było,więc cieszę że Twój fotograf już wrócił :D
    Świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. psotny wiatr;) fajny pastelowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, miętowe spodnie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. marzą mi się takie spodnie! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne spodnie! bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor spodni ^^

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby prosty, jednak ta świetnie dobrana kolorystyka absolutnie go wyróżnia :) Uwielbiam pastele, widać, że nic tu nie jest przypadkowe, super wszystko zestawiłaś :) Jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie :S spodnie idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby prosty, jednak ta świetnie dobrana kolorystyka absolutnie go wyróżnia :) Uwielbiam pastele, widać, że nic tu nie jest przypadkowe, super wszystko zestawiłaś :) Jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie kolory, wyglądasz super xd

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny kolor spodni :) mialam podobne, ale ze schudlam i mam 2rozmiary mniejsze spodnie sprzedalam za 2euro! na pchlim targu :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, miałam bardzo podobne spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię na konkurs do mnie. Do wygrania super nagroda ( którą możesz wybrać sama ) a do spełniania, tylko dwa proste warunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne spodenki, cudowny kolorek <3 Pozdrawiam cieplutko i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super, pastele wymiatają :) no i fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Wioletta!!! The color of your pants is really beautiful!!! You've inspired me for my next post! I have a similar pieces in my closet Kisses from Italy,

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna mięta ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam taką kolorystkę - świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny outfit, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe zdjęcia :* Aż poziw , że takie cuda w lidlu można spotkać.. :) zapraszam na diy :*

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz rewelacyjnie :)
    spodnie mają śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  32. those pants are great! that color is gorgeous!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szpilki świetne, kurtka świetna, włosy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. w prostocie siła! super

    pozdrawiam
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne kolorki, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz świetnie !
    kocham Twoje spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiosna jest, trzeba inwestować w takie kolory jak ta mięta - super :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne połączenie kolorów! Pięknie kochana!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!