niedziela, 1 czerwca 2014

Paski& Panterka


Dzień dobry :-*
Rzadko tu bywam ostatnio, niestety natłok obowiązków, uczelnia, zbliżające się egzaminy i sesja skutecznie uniemożliwiają mi regularne blogowanie. Obiecuję, że w wakacje się poprawię!
Dzisiaj mam dla Was połączenie pasków, które są na bluzce z torebką w cętki. Do dość kontrowersyjnego zestawienia dobrałam klasyczne, czarne szorty i beżowy trencz.
Jak Wam się podoba, lubicie łączyć wzory?
Udanej niedzieli i do następnego!









Uśmiech do mojego kochanego fotografa, bez którego nie byłoby bloga. Dziękuję za cierpliwość, zaangażowanie, masę pięknych zdjęć!





Trencz- Biedronka
Torebka- Cubus
Bluzka- Sinsay
Szorty- Sh (TopShop)
Buty- Daichmann
Okulary- Firmoo

31 komentarzy:

  1. Super się ubrałaś :)
    zapraszam do mnie;*
    www.greenpinkandcafe.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw i super torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, bardzo podoba mi się torebka w panterkę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. paski i panterka w tym zestawie wyglądają niesamowicie! ładne buty!

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest cudna! :) Ja ostatnio też niestety rzadko bywam na blogu, ale również obiecuje poprawę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw na luzie! Świetna torebka!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look amazing in that outfit <3

    visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the clutch and the top so much !
    Giveaway, get the bronze queen look
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ta torebka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafne połączenie. Lubię paski.

    Może obserwacja? Daj znać u mnie w kom.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna.
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki świetny trencz można byłokupić w biedronce? Czemu to przegapiłam? :)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja :) śliczna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw świetny.Paski i panterka to niesamowite połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam trencze :) Są ponadczasowe ;)
    Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trench looks fab over a layer back outfit, u look cool
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie ,że lubimy ;) No niestety ta sesja to i moja największa zmora ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jakie Ty masz cdune wlosy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w twoich zdjęciach :D
    Jesteś taka ładniutka i zgrabniutka :)
    Powodzenia w sesjach !
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post ;) Prześliczne zdjęcia :) zapraszam :) Miło bd jak zostaniesz moim obserwatorem :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest kobieco i stylowo! Płaszcz wygląda świetnie z tą torebką, całość rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje :*
    Wygladasz swietnie,bardzo lubie polaczenie pasiastych bluzek z trenczem, klasa! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowałam Cię do liebster award:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestawik
    vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!