środa, 30 lipca 2014

#FRIENDSIE #SOMERSBY

Wpis powstał przy współpracy z marką Somersby i przeznaczonych jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.


Nadchodzi nowa era! Znane już wszystkim #Selfie schodzi na drugi plan, a zastępuje je #Friendsie. Termin #Friendsie nie promuje indywidualnej osoby a wspólną zabawę ze znajomymi. 
Wszystko za sprawą Lorda Somersby- to właśnie on jest odpowiedzialny za całe zamieszanie związane z #Friendsie #Somersby. 
Serdecznie zapraszam Was do zabawy i cykania fotek ze znajomymi. Zapewniam, że to jedynie przedsmak całej akcji, uwierzcie, że będzie się działo!

Ja już dostałam paczkę od Lorda Somersby, dla Was czekają nagrody niespodzianki.
Wystarczy zrobić sobie zdjęcie z przyjaciółmi, otagować je #Fiendsie #Somersby, wrzucić na Instagrama, Facebooka (jako post publiczny), Twittera i cierpliwie czekać ;-) Lord będzie monitorował sieć, wychwytywał zdjęcia, następnie wysyłał prezenty (osobom, które akceptują regulamin i są pełnoletnie).




Ja mam już swoje zdjęcia #Friensie. Zapewniam, że jest ich całkiem sporo. Dzisiaj fotorelacja z wypadu w góry. Lato- piękna pogoda, wspaniałe towarzystwo i zimne piwko. Czego chcieć więcej? Mi, niczego ;-)






Tunika- Orsay
Buty- Daichmann
Kapelusz- Biedronka


Sukienka- Carry
Botki- Bershka
Okulary- Grecja

22 komentarze:

  1. ale fajnie:)
    też bym chciała:)

    ps. a u mnie? ZAPOWIEDŹ TEGO CO POJAWI SIĘ WKRÓTCE NA BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jak rozpoczęlas z nimi współpracę ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam e-maila z propozycją współpracy na którego odpisałam ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. zdecydowanie bardziej wolę normalne somersby od tego nowego :P
    super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go skosztować, chociaż w sumie nic dziwnego bo mam dopiero 14 lat haha :)
    Pierwszy raz słyszę o tym tagu.
    Zapraszam na nowy post! Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/07/orange.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miły blog :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the photos and the stuff inside your package <3

    Join my Giveaway here!
    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, ja jeszcze jestem za młoda na ten napój <33
    Ale zdjęcia są świetne!


    gabolkaaa-gaby.blogspot.com - prosze o zadawanie pytań pod ostatnią notką!

    OdpowiedzUsuń
  8. somersby jest pyszne! piłam w Bułgarii gruszkowe, jednak w Polsce nie ma tego smaku,a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja:)
    Ja uwielbiam nowe Somersby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia, fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia i całkiem fajna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, pozytywne zdjęcia!
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie ich piwo al niestety pije tylko jak jestem w kraju :( fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :) lubię to jeżynowe ;))
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!