wtorek, 15 lipca 2014

Kombinezon


Hej!
Każda z Nas znalazła się w sytuacji, kiedy staję przed szafą i nie wie w co się ubrać. W takiej sytuacji świetnie sprawdzi się kombinezon. Wystarczy dobrać do niego odpowiednią biżuterię, buty, torbę i stylizacja gotowa. 
U mnie dzisiaj bez zbędnych kombinacji, prosto i na luzie. 
Jak Wam się podoba?
Całusy!

Wybaczcie pogniecione spodenki i moją fryzurę, ale podczas podróży uległy całkowitej destrukcji ;-)



















Kombinezon- Mango
Torba- Gallantry
Kapelusz- Biedronka
Buty- House

38 komentarzy:

  1. Piękna i te boskie nogi :)

    Zapraszam na fotorelacje z Fashion Week Berlin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem tego zdania ;D w swojej szafie mam juz takie 3;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Really cute look, love the top !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak po marynarsku :) Ale w ogole nie widać, że to kombinzon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne buciki :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten kombinezon! Wygląda jakby koszulka była osobno i szorty osobno i to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pomyślałabym, że to kombinezon :)
    ładna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny jest ten Twój kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty mają bardzo ładny krój a kombinezon jest taki niespotykany ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. To kombinezon?? Hah FAjny :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio rozglądałam się za kombinezonami i nie mogę trafić, na jakiś, który dobrze by na mnie leżał ;c
    Twój jest świetny, a do tego te buty- bomba! :D

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. love those shorts!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym poście zdecydowanie czuć wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię kombinezony a Twój jest świetny! ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kombinezon.. choć zawsze zaluje ze na wyjscia w plener albo na kluby jest taki.. niepraktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten kombinezo - uwiebiam kombinezony :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny kombinezon i świetnie dobrane dodatki! Świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcie z żółtym samochodem ciekawie wygląda ;) Ładnaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam na początku, że to jest top i spodenki :P hehehe rzeczywiście komninezon to świetna sprawa, zakładasz i nie trzeba kombinować, jaką bluzkę do tego :P hehe świetnie wyglądasz :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten biedronkowy kapelusz dodaje Ci uroku w tej stylizacji!! :) :) strzał w dziesiąkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku, pierścionek! Mam bzika na punkcie takich drobiazgów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale! Taki kombinezon to wyjście idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Uwielbiam kombinezony, ale nigdy nie mogłam znaleźć tego odpowiedniego dla mojej figury... :( Ale już go mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja często mam tak, że otwieram szafę i nie mam w co się ubrać :P Świetny kombinezon a buty mnie po prostu zauroczyły, cudowne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy masz ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw ;]
    http://loveclaudiaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo wakacyjnie. Perfekcyjnie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadza się, kombinezon wtedy sprawdzi się super! Świetnie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie marynarskie looki i super buty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!