sobota, 26 lipca 2014

Pod Kopułą


Dzień dobry :-*

Dzisiaj inny post niż zawsze, postanowiłam podzielić się z Wami jedną z moich ulubionych książek.

Stephen King, jest uznawany za króla horroru. Ma na swoim koncie wiele sukcesów: pisze powieści, opowiadania, komiksy, scenariusze filmowe. W swoich historiach łączy elementy grozy, baśni, sensacji- dzięki czemu są bardzo ciekawe. 

"Pod Kopułą" pokazuje historię zwyczajnego amerykańskiego miasteczka- Chester' s Mill, które zostaje nagle odcięte od świata, ogrodzone przez nieznane pole siłowe. Bariera powoduje dramaty: katastrofy lotnicze, okaleczenia, wypadki samochodowe. Jedną z gorszych konsekwencji jest to, że Ci którzy akurat byli poza granicami miasta, tracą kontakt ze swoimi bliskimi. Nikt nie potrafi wyjaśnić czym jest niewidoczna kopuła i kiedy zniknie. W jej wnętrzu zaczyna toczyć się walka dobra ze złem, po jednej stronie staje weteran wojenny- Dale Barbara, po drugiej bezwzględny, opętany polityk- Jim Rennie. 

Kiedy mamy do czynienia z dobrą książką? Kiedy przenosimy się w inny świat, odrywamy od rzeczywistości, nie potrafimy przestać czytać, kiedy książka Nas tak "wciągnie", że tracimy poczucie czasu. Ta zdecydowanie do takich należy. Wszystkim fanom horroru gorąco polecam!


Uwielbiam czytać na świeżym powietrzu, otoczona zielenią. Wybrałam się na spacer z moim pupilkiem, który wiernie dotrzymywał mi towarzystwa ;-)



Koszulka- Prezent
Spodenki- Sh (TopShop)
Trampki- New Look
Zegarek- @
Okulary- Sinsay

23 komentarze:

  1. Uwielbiam horrory gdy oglądam, ale książki jeszcze żadnej nie czytałam z tego gatunku. Być może dlatego że co do książki wolę romantyczne (?) bądź o śmierci czy coś takiego xD Książka Pod Kopułą wydaje się być bardzo gruba, ale pewnie mile spędzasz przy niej czas, tak jak napisałaś :) Kochany piesek *.* i jestes bardzo ładna ;D

    wpadniesz? Zapraszam do komentowania :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pieseł sweetaśny ! :* I jaka ładna bluzka !
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie chcę przeczytać te książkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stephen King ma genialne książki :3
    Świetny T-shirt i słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Stephena Kinga! Właśnie skończyłam czytać jego nową książkę "Pan Mercedes" - bardzo wciągająca. "Pod Kopułą" to nowa książka?

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam recenzje książek :) zapraszam do siebie na jedną -> http://dreamaboutvogue.blogspot.com/2014/06/the-fault-in-our-stars.html

    OdpowiedzUsuń
  7. czas na zapisanie sobie tej książki na mojej liście ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym autorze, ale zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki i mam nadzieję, że gdzieś ją znajdę.
    http://demigoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stephen King jest świetny!! Nie wiem czy czytałaś "To" i "Stukostrachy" dla mnie dwie jego najstraszniejsze książki:) Też lubię czytać na świeżym powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam jej

    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuje tę książkę do mojej listy "do przeczytania" ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię zbyt czytać :C

    Skomentujesz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/muzyka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka pod chmurką - tego mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubimy czytać książki i z chęcią zabierzemy się za nową lekturę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba za horrory lepiej się nie biorę, bo później mi się śnią po nocach! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! świetna z Ciebie kobitka ;-)

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajnie, ze piszesz o czyms innym. ja ksiazek czytam malo, teraz tylko te do szkoly, poza tym troche o modzie lezy na polce. a w torebce zawsze mam przewodnik z opisem kraju do ktorego wybieram sie na wakacje :) horrorow nie lubei wiec tez nie czytam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Za horrorami nie przepadam - jedyne jakie pochłaniam od razu to te Mastertona! Nie mogę przestać czytać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, ładne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. your puppy is so cute! and you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!