środa, 10 września 2014

Black total look


Witam ;-)
Rzadko chodzę w legginsach. Raz, nooo może dwa razy (w porywach) do roku. Nie przepadam za tym elementem garderoby. Dzisiaj jednak, w ten ponury dzień postawiłam właśnie na nie. Czarne, klasyczne, przede wszystkim WYGODNE. Do tego duży, oversizowy sweter zdobiony cekinami. Czułam się naprawdę komfortowo w tym zestawie, i o to chodziło. Utrzymany w jednej kolorystyce, ale nie banalny.
Lubicie total looki?









Sweter- Sh (Bon Prix)
Legginsy- H&M
Szpilki- New Look
Torebka- Mohito

27 komentarzy:

  1. Wspaniałe szpileczki
    Czasem też mam natchnienie i cała ubiorę się w jednym kolorze

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana świetne szpilki!
    zdjęcie ostatnie meeega mi sie podoba ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerń i uwielbiam twój black total look! szpile i sweter są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy i sweter oversize - idealne połączenie:) Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz w tych legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. total looki to moja miłość ;) koniecznie noś częściej legginsy - bo jak tu nie pokazywać takich nóg?

    OdpowiedzUsuń
  7. i love that sweater!

    xxoo,
    nikki

    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spontaniczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo często chodze w legginsach :) I lubię takie czarne stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam czerń :) świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. IDEALNY TOTAL LOOK IN BLACK

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie total black looki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Love your whole look so much. Have an amazing day!


    Followed you on bloglovin, hope you can follow me back if you haven't yet. Thanks!


    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.COM
    INSTAGRAM @kennydaily / BLOGLOVIN / FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja początkowo nie lubiłam legginsów, ale teraz uwielbiam. Czarne total look zdecydowanie na tak. Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. You are really cool and total black is always a good choice! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. od razu w oczy mi się rzuciły szpiiiilkii, cuuuudowne <3 cala stylizacja też super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do naszego sklepu. Nowe modele okularów już dostępne na naszej stronie: http://www.butikimogen.wix.com/imogen
    lub na nasz profil na fb: https://www.facebook.com/butikimogen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!