piątek, 12 września 2014

Luz


Hej!
Mam dla Was dzisiaj luźną propozycję na co dzień.


Zdjęcia w lesie. Nie mogło obyć się bez mojego pieska. Nie wyobrażam sobie spaceru bez niego. Zawsze sprawia mi dużo radości. Moment, kiedy wykłóca się o rzucenie kamyka uwieczniłam na zdjęciu. Ogólniej euforii i radości, tarzania się z powodu rzutu już zabrakło, niestety nie miałam aparatu w ręce... a szkoda, mielibyście ubaw ;-)













Bluzka- Orsay
Szorty- Nn+ DIY
Buty- CCC
Okulary- House
Torba- Daichmann

34 komentarze:

  1. Love this look and love that cute little dog!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest bardzo ciekawa ;D super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona czerń :) Świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mega!:) masz idealne nóżki do krótkich spodenek!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u look super coll , i loved your boots
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Looking cute !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szorty w zestawieniu z długim rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love those shorts!

    xxoo,
    nikki

    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie! sweterk jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie świetny zestaw - buty fajnie się wpasowały do całego stroju;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw! Świetne botki i sweterek :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym chodzić na spacery z psem, ale niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna wygodna stylizacja :)
    słodki pisak ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the pics. Such a layback outfit for the weekend.
    Hope your enjoying it.
    Cheers!
    xo


    www.kelpasdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect outfit! You are really beautiful....kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja ! Z innej beczki, z racji mojego zboczenia zawodowego, muszę napisać że masz fantastyczne brwi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Cię mała :* Jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz <33 wspaniałe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie twoje polaczenie :) szorty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny, luźny zestaw! buty świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!