poniedziałek, 8 września 2014

Magic!- Rude


Dzień dobry kochani :-*
Chyba pierwszy raz dodaję tak wcześnie posta, a to za sprawą braku czasu i masy obowiązków w ciągu dnia.
Dzisiaj dla odmiany zdjęcia na torach. Stylizacja na luzie, jeszcze w letnim klimacie. 
Czuć zbliżającą się jesień, powietrze już nie jest takie same, co zaledwie kilka dni temu. Zaczynam kompletować garderobę na jesień, pierwsze zakupy za mną. 
A Wy? Złowiłyście coś ciekawego?












Top- NY
Spodenki- Prezent
Koszula- Sinsay
Sandały- Centro
Torebka- Orsay
Okulary- Grecja

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz <3
    obserwacje za obserwacje?
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Ciekawa jestem co tam kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki ! Sliczne zdjecia, ladna pogoda na nich u mnie pada :c

    OdpowiedzUsuń
  5. masz idealną figurę !:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. love that bag!

    xxoo,
    nikki

    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny top :) Pochwal się jesiennymi nowościami! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne połączenie kochana!! |Idealnie skomponowane elementy! Zakochałam się w bucikach!
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Top i krotkie spodenki jak najbardziej IN!;) łap ostatnie promyczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie! podoba mi sie ,ze top jest krotki ,a z dlugim rekawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna <3


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit :) ja powoli też kompletuje cieplejsze ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super look ! buty mnie zachwyciły :)
    ja już mam kilka rzeczy na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja jeszcze letnia ;) super

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie razie nie kompletuję graderoby na jesień, bo chcę tą porę roku odwlec jak najdłużej się da :P hehe
    Zestaw świetny, takie jeszcze letni, wakacyjny :)
    Sandałki są boskie :) A ja już powoli zaczynam tęsknić za crop top'ami :(
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!