środa, 15 października 2014

Gold bomber jacket!



Dzień dobry :-*
To już moja czwarta para spodni z Cubusa. Muszę Wam powiedzieć, że mają tam naprawdę świetne gacie! Nie jest to żaden wpis sponsorowany, po prostu chciałam Wam szczerze polecić ten sklep- spodnie są dobrze wykonane, fajnie dopasowują się do ciała i nie rozciągają się (jak większość z innych sklepów). 
Przechodząc do outfitu... Moje białe rurki dzisiaj postanowiłam połączyć z bluzką ze złotymi napisami i ukochanym (bo jedynym?!) bomberem. Efekt końcowy owego zestawienia, uważam za całkiem udany.       
A Wy co myślicie?
Całusy!





Bomber- C&A
Bluzka- C&A
Spodnie- Cubus
Szpilki- New Look
Torebka- H&M
Czapka- Nn

26 komentarzy:

  1. Chyba musze poszukac spodni w Cubusie, bo niestety wszystkie, które mam okropnie się rozciągają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. This jacket is looking so gorgeous !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurtka !

    Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, uwielbiam takie polaczenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja kojarzy mi się stylem z JLo :) świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. that jacket is so fun!
    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie niedługo będę chyba szukała nowych spodni i myślałam o Cubusu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. boska jest ta kurteczka! świetnie ją zestawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny ten bomber i fajnie go zestawiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawienie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę dzisiaj do nich wejść przed pracą i zobaczyć te ich spodnie, może akurat i dla mnie się coś znajdzie :) Świetny bomber!

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER!!! MODNE METALIKI!! PIĘKNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja i śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Zachwyciła mnie ta stylizacja <3
    Bomber jacket naprawdę niezły!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!