czwartek, 30 października 2014

Irlandia


Dzień dobry!
Ale się za Wami stęskniłam! Wracam po dłuższej przerwie z naładowanymi akumulatorami. Wyjazd zdecydowanie się udał. Tak jak obiecałam, dzisiaj mam dla Was krótką fotorelację z pobytu w Irlandii. 
Zacznę od halloweenowego szaleństwa! Zbliżające się wydarzenie widać wszędzie: w sklepie, na ulicach, w pubach. 




Kawałek miasta Carlow, oczywiście na niebie widać chmury, z których zaraz spadnie deszcz :-D



Shopping



Tym razem "centrum" Carlow





Osiedle na którym mieszkałam


Najpiękniejsza modelka na świecie!





Prawie w komplecie, brakuje tylko mnie ;-)


Będąc w Carlow trzeba odwiedzić malownicze brzegi rzeki Barrow. To świetne miejsce dla odwiedzających i dzieci. Główną atrakcją są łabędzie i możliwość ich karmienia.







Klify Moher- zbudowane z wapieni i piaskowców, mają około 8 km długości. Na ich szczycie wznosi się XIX- wieczna kamienna wieża, która jest punktem obserwacyjnym. Będąc w Irlandii trzeba odwiedzić to miejsce, bo naprawdę widok zapiera dech w piersiach. 
POLECAM!






Wracamy- na lotnisku w Dublinie




Nie lubię latać, nawet bardzo nie lubię, ale muszę przyznać, że miałam wyjątkowo spokojne loty ;-)


Ostatnie spojrzenie na Irlandię




KONIEC!

24 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, super wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hope you had a great time in Ireland !

    Sara,
    Giveaway, win Aliexpress coupons
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. te zdjęcia z samolotu są piękne, być tak między chmurami. lubię to ;) świetne zdjęcia, najbardziej zainteresował mnie ''shopping'' ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)
    Chcę jeszcze więcej zdjęć ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Irlandia wygląda pięknie :) Zawsze chciałam tam pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne tym samym samolotem leciałam do Anglii ;D Fajnie że wyjazd się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakie piękne i widoki! i świetne modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo kochana, widać, że wyjazd udany, fantastyczne zdjęcia!! :)
    Co roku ubolewam nad tym, że u nas tak hucznie nie obchodzi się Halloween, jak w innych krajach- rewelacyjnie przystrojone domy, poprzebierane dzieci, cukierek czy psikus :) Mam nadzieję, że z czasem u nas również przyjmie się to święto :)
    A klif i widoki z niego cudowne <3
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia kapitalne! Widzę, że wyjazd się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ja chcę taki okrągły fotel :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, widoki a klify niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice photos! I also like your blog a lot :)

    Want to follow each other, dear?
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. aww lovely photos! I hope you had a great time there <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje mi się, że jest dość podobnie do UK. chciałabym się dzisiaj znaleźć w kraju gdzie jest celebrowany halloween z czystej ciekawosci.
    gratuluje udanej wycieczki , fotorelacja cudowna. a to była forma urlopu czy wycieczki z ukochanym, a może do rodziny?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki :) i ta wystawa sklepowa świetna;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So beautiful place!!!! Kisses,
    Eni

    PS: I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think?

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne miejsce i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!