wtorek, 18 listopada 2014

Sportowa krata


Witam!
Moja czarna (obecnie) parka, kiedyś była zwykłą, prosta kurtką. Nie chodziłam w niej bo była po prostu nijaka. Szkoda mi jej było, więc postanowiłam zanieść ją do mojej ulubionej krawcowej. Zrobiła tunel, wszyła sznurki, ściągacze i tak właśnie powstało cudo, z którym teraz ciężko mi się rozstać :-)
Dzisiaj postawiłam na białe rurki, szarą bluzkę i moje (UKOCHANE) sportowe buty. Dla ożywienia szal w kratę.
A Wy często przerabiacie swoje ciuszki?






Parka- Diverse
Bluzka- Pepco
Szal- Reserved
Spodnie- Mango
Buty- Cropp
Torebka- Mohito

39 komentarzy:

  1. oja! też chcę te buty !!!!


    ______________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze żadnych swoich ciuchów nie przerabiałam,nie mam do tego talentu ani wyobraźni

    fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zestawy! Buty są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. parka rzeczywiście świetna, ciekawa jestem jak wyglądała przed przeróbką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. scarf add so much to the outfit , i need one like that too
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurtka.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. you look gorgeous babe !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  9. hi
    i am following u now!!! of course, like your blog! waiting for you! kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz. :) Fajnie, że nie rezygnujesz z białych spodni nawet w tak chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! Szczególnie ta kurtka przypadła mi do gustu ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka teraz wyglada fajowo , ciekawa jestem jak wygladala wczesniej , tak dla porownania :P krata idealnie sie tu wpasowala!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie ta kurtka teraz wygląda, a całość genialna!
    Ja też często przerabiam ubrania u krawcowej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. In love with your sneakers :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz - no i fajnie połączyłaś te kolorystycznie buty i spodnie.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. i love that scarf!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super szalik!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurtka naprawdę bardzo fajna i super, że ożywiłaś ją tym szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing look!!Love your sneakers!!!XoXo

    OdpowiedzUsuń
  21. gdyby nie szalik pomyslalabym ze tu prawie wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo w moim stylu!<3 Podoba mi się!:)
    Wpadaj Kochana do mnie na konkurs :)) :* http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz super:*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit- zakochałam się w szaliku i butach- poluje na takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!