poniedziałek, 1 grudnia 2014

Bordowe czachy


Dobry wieczór!
Zdjęcia, które Wam dzisiaj pokazuję są sprzed kilkunastu dni, kiedy temperatura pozwalała na taki ubiór.
Dzisiaj jedno z moich ulubionych, (jesiennych) zestawień kolorystycznych. Czerń, szarość i dla ożywienia bordowa apaszka w czachy, którą kupiłam jakiś czas temu w Zakopanem. Kojarzy mi się właśnie z piękną, Polską jesienią (taką, jaką jeszcze kilka dni temu mieliśmy za oknami ;-).
Do następnego!






Apaszka- Butik
Bluzka- H&M
Sweter- F&F
Spódniczka- H&M
Ramoneska- Nn
Buty- CCC
Torebka- Mohito

21 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie przelamalas czern ta apaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica botki sweter wszystko jest mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajny styl :D skórzana spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look, I like the boots :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczkę mam tą co i Ty uwielbiam i nie raz ratuje mi ubraniową rozterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Spódniczka jest super, do tego gruby sweter i ta piękna chustka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa jesienna stylizacja. Ja F&F kupuję głównie dzieciom - mają świetne ubranka, ale i dorośli mogą znaleźć dla siebie świetne rzeczy. Ja zawsze skrupulatnie przeglądam dział z czapkami, szalikami, rękawicami oraz piżamiasty - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. super apaszka :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zestawienie :) genialnie wyglądasz w takiej stylizacji :) spódniczka - rewelacja!!!! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! uwielbiam połączenie B&W jest wspaniale i ponadczasowe!!! Mocny akcent w postaci chusty jest idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawik :))) bardzo fajna spódniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zestawienie, apaszka - bardzo fajny żywy akcent :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. love that skirt!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!