środa, 17 grudnia 2014

Napis B&W


Hej!
Krótka przerwa była spowodowana najpierw zagubieniem karty pamięci z aparatu, następnie brakiem dostępu do komputera... Teraz kiedy cały sprzęt jest w komplecie, Ja na nic nie mam czasu. Przedświąteczna gorączka, u Was też?
Posty w tym miesiącu, niestety będę pojawiać się nieregularnie, ale od stycznia- pełna mobilizacja ;-)
Przechodząc do outfitu, połączenie czerni, bieli (wiadomo <3) i czerwieni. Ostatnio tyle się naoglądałam na blogach tego ognistego koloru, że sama postanowiłam przemycić go do swojej stylizacji. 
Sukienka jest the best! Uwielbiam ją, luźna, bardzo wygodna i świetnie się prezentuje. 
Napisałabym coś jeszcze, bo mam wenę, ale niestety czas na zakupy.
Miłego wieczoru :-*















Kurtka- TkMaxx
Sukienka- Mohito
Torebka- Nn
Czapka- Nn
Buty- CCC

26 komentarzy:

  1. cool outfit..i like your bag and tee
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak samo z organizacją czasu i też miałam problemy z postem, ale z powodu zepsutego lapka.
    No ale nie o mnie tu mowa :P Dobrze, że jesteś! :) Sukienka świetna, fajny luzny fason. W sam raz na bieganie po sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. really liked your rocker chic style , really liked the shirt dress
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the look ! Very nice !

    HUGE Makeup Revolution Giveaway, win over a 150 shades !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sukienka, a całość super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw! :) sukienka świetna, ale torebeczka też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię świątecznej gorączki, ale ja też w nią niestety wpadłam. Piękna torebka i ten kolor !:)
    Pozdrawiam i obserwuję !:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i ma przepiękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne przełamanie czerni i bieli, czerwoną torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love that red bag!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też trwa przedświąteczna gorączka ;)
    A co do zestawu to bardzo mi się podoba i chętnie bym go od Ciebie skopiowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. so cool!

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam nigdy gorączki przedświątecznej.
    Śliczne zdjęcia, dobrze, że już wszystko jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie totalny brak czasu na wszystko.. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam zamiar pracować nad regularnością od nowego roku, mam nadzieję, że mi się uda. Tobie też życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tunika jest rewelacyjna! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie się komponuje ta sukienka z kurtką i torebką, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka i kurtka są cudowne!<3
    Kolor torebki jest śliczny:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!