sobota, 6 grudnia 2014

Wzór


Hej!
Tego jeszcze na blogu nie było. Pierwszy raz pokazuję Wam tak wzorzysty set. Wszystko jednak w granicach rozsądku, wzory są bardzo podobne, a bluzka i spodnie wyglądają jak komplet. Ponadto wszystko utrzymane jest w jednej (mojej ulubionej) kolorystyce, mianowicie czerni i bieli. 
Jak już tyle się dzieje postanowiłam również zaszaleć ze stylami. Sportowe białe buty i klasyczny, elegancki czarny płaszcz. Całość jest spójna i nie przekombinowana.
Co myślicie na temat wzorów, lubicie?
Całusy, miłego weekendu :-*











Bluzka- Lidl
Spodnie- Lidl
Czapka- Lidl
Płaszcz- Orsay
Buty- Cropp
Pasek- Carry

58 komentarzy:

  1. Mi się podoba! Odważnie i fajnie :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane połączenie :)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kolorki :)


    ___________________
    Aż 6 stylizacji
    Ocen, która najlepsza na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :)

    U mnie na blogu trwa rozdanie, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! ślicznie wyglądasz <333 super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzory w kolorach czarno-białych są zawsze dobre !
    świetny cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem zwolenniczką wzorów, ale w Twoim zestawieniu wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już te spodnie i sama się nad nimi zastanawiałam. Są świetne i naprawdę fajnie leżą. Podoba mi się całe zestawienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu bym nie pomyślała że takie super ciuszki mogą być w lidlu! Widze jeszcze te spodnie z białym eleganckim sweterkiem albo czarnym kudłatym- sama bym takie chciala, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. combo of different types of plaid is looking so pretty
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  11. i love that beanie!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw. Fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wzory ale nie wszystkie :) Wyglądasz ładnie w tej stylizacji ale sama bym ją nie ubrała, bo za odważna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Świetny outfit, nie wiedziałam, że w Lidlu można takie fajne rzeczy kupić. Zdjęcia również bardzo ładne !
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyszedł ci ten mix wzorów, odważnie i udanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne fotki i stylizacja, a poza tym bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. IDEALNY SET!! GENIALNA TA KRATKA!!
    CUDOWNE ZDJĘCIA

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te wzory :) idealnie wyszło ci to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo odważnie, dla mnie jednak za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mimo, różnych wzorów połączyłaś wszystko idealnie :) buty cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zestaw! Super, że z adidasami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne spodnie !
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetny komplet! :) I ogromny plus za kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja świetna w moim stylu :).Idealnie to połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jeśli miałabym łączyć tę bluzkę z wzorzystymi spodniami to w jakimś bardziej wyrazistym kolorze

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny mix wzorów i spodnie bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja! Podoba mi się zarówno połączenie wzorów, jak białych, sportowych butów z eleganckim płaszczem. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajnie wyglądasz :) cała w kratę :D extra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podoba ta zabawa kratką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie wygląda to jak komplet !:) Idealnie to zestawiłaś;) a buty bardzo mi się spodobały, dawno kupowałaś kochana?:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakieś 4 miesiące temu, ale widziałam, że jeszcze mają w Croppie ;-)
      Pozdrawiam ;-*

      Usuń
  31. Jestem za, uwielbiam taką klasykę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka i spodnie z Lidla? Żartujesz? :O
    Wow, wyglądają przecudnie! Dawno je kupowałaś?
    A co do wzorzystego setu, to jak dla mnie wygląda świetnie. Uwielbiam takie kompleciki :))
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-*
      Kupowałam jakiś miesiąc temu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Kochana jak cudownie to polaczylas :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne i stylowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Un look perfecto, estas guapisima
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. Musze przyznać, ze genialnie to wygląda. Wszystko świetnie połączone. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odważne połączenie ;) Ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo odważnie, ja pewnie bym się nie zdecydowała, ale spodnie są świetne, bardzo mi się podobają takie kraciaste :)
    I czapucha z pomponem -czadowa!! <3
    Zdjęcia nie były przypadkiem robione we Wrocku?
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  40. super! ja ostastnio bardzo lubię ciuchy z lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz :). Fajnie połączyłaś kratkę na bluzce i spodniach!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!