środa, 21 stycznia 2015

CASUAL


Hej!
Zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy za oknem mocno świeciło słoneczko. Już się nie mogę doczekać wiosny i lata. Brakuję mi długich, ciepłych wieczorów. Brakuję mi słońca, energii, którą mi dawało. Powoli snuję w myślach letnie stylizacje.. Pocieszam się, że już bliżej niż dalej ;-)
Póki co mam dla Was połączenie jasnych kolorów z czarnymi spodniami, imitującymi skórę, oraz bordową torbą. Na stopach moje ukochane, sportowe buty.
Ściskam!

Zapraszam na mojego FANPAGE,
oraz INSTAGRAMA, gdzie jestem codziennie!








Kurtka- Tally weijl
Koszula- Sinsay
Torba- Nn
Spodnie- Nn
Buty- Cropp
Czapka- Nn
Zegarek- Prezent
Okulary- Firmoo

26 komentarzy:

  1. hi dear, very nice casual outfit..i like your parka and your leather pants
    kisse

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice look ! Love the jacket and the pants !

    Many giveaways on my blog right now !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lubię takie stylizacje :-) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw! Podoba mi się jak w zasadzie takie zwyczajne połączenie ubrań urozmaiciłaś torebką! No i kurtka po prostu rewelacja!!

    http://joannok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super codzienny set. Kocham koszule ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. so cool

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/shirt-with-blow/
    Zapraszam serdecznie na bloga: do skomentowania moich stylizacji ;)! Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka i buty! Bardzo fajny look;)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNY CASUAL LOOK! PETARDA!
    Super buty pasują do wszystkiego
    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie trochę za dużo kolorów. Ale kurtka super.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak na co dzień też lubie :) czapa fajna bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. love the beanie!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczko na zdjęciach spowodowało że poczułam wiosnę ah ! Przepięknie się prezentuje zestaw, uwielbiam takie buty i kurtki tego typu.
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! przepięknie wyglądasz <33 boska kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać, nic ująć - białe rulez i Ty dobrze o tym wiesz! :-)

    --
    http://sochacreate.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!