sobota, 17 stycznia 2015

Moja kosmetyczka #1

Hej!
Dzisiaj dla odmiany post kosmetyczny. Dokładnie przedstawię Wam wybrane (niezbędne do codziennego makijażu) kosmetyki.

Na pierwszy rzut idzie podkład i korektor pod oczy. Fluid wybrałam z L'oreala i nie żałuję. Bardzo dobrze kryje niedoskonałości i pięknie rozświetla twarz. 
Cena regularna ok. 65 zł. za 30 ml.
Korektor BeBeauty pod oczy. Jeżeli nie macie dużego problemu z cieniami pod oczami, sprawdzi się świetnie. Mi natomiast nie wystarcza. Jestem na etapie poszukiwania nowego, lepszego.
Cena ok. 10 zł. za 7 g.


Puder z Maybelline Affinitone gorąco polecam. Świetnie wykańcza makijaż, długo się utrzymuje i jest baaaardzooo wydajny. Posiada również lusterko, które bardzo się przydaje ;-)
Cena regularna ok. 27 zł za 9 g.


Puder modelujący do twarzy z BeBeauty. Używam ciemniejszego koloru jako brązera i jestem zadowolona. Odpowiednio nałożony doskonale modeluje twarz. 
Cena ok. 10 zł.


Niezbędniki do makijażu oka.
Liner z Eveline to mój absolutny ulubieniec, nie zamienię go na żaden inny ;-)
Cena ok. 10 zł.
Liner essence daje radę, natomiast jest mało wydajny.
Cena ok. 10 zł.
Biała kredka na linię wodną oka z Catrice bardzo dobrze się u mnie sprawdza.
Cena ok. 9 zł. za 1.1 g.
Cień w musie z BeBeauty. Delikatny, perłowy  kolor. Długo się trzyma na powiece.
Cena ok. 10 zł.


Tusz z Eveline, kolejny hit, z którym się nie rozstaję.
Cena ok. 13 zł.
Tuszu firmy Secret używam jako drugiego, pięknie pogrubia i wydłuża rzęsy.
Cena ok. 10 zł.


Pomadka Ingrid. Kolor nude. Doskonale dopełnia dzienny makijaż. 
Cena ok. 9 zł.


Pomadka z L'oreala. Kolor bardzo delikatnego różu. Odkąd jej używam nie mam problemu z przesuszonymi i popękanymi ustami. Jest bardzo wydajna.
Cena regularna ok. 20 zł.


Jestem fanką delikatnego i "skromnego" makijażu. Kosmetyki wyżej wymienione wystarczają mi w 100%.
Używałyście któregoś z nich? Zostawcie opinie w komentarzach!
Udanej soboty :-*

23 komentarze:

  1. Ja mam korektor z KOBO i świetnie sobie radzi z zakrywaniem trądzika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam tych kosmetyków ;) świetny pomysł na post! ♥
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam mascarę z my secret ale nie byłam z niej zadowolona. Za to co do pudru z maybelline zupełnie się zgadzam - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. These items are looking really nice !

    Giveaway, win a pair of Polette glasses !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam nic, ale parę kosmetyków mnie tu bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tez mam ten fuid :) kupilam jednak za ciemny i stosuje go na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja żadnego z tych kosmetyków niestety nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórych produktów również używam: pomadki i z eveline eyeliner ♥

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. eyeliner z Eveline uwielbiam! tylko tym produktem kreska wychodzi mi nawet spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te pomadki z Ingrid!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serię Maybeline affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak zaawansowany jest twój problem z cieniami pod oczami ale Eveline posiada w ofercie fajny korektor art scenic w płynie kryjąco-rozświetlający, jeśli nie znasz możesz sprawdzić ale radzę testować w drogeriach przed zakupem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja żadnego z tych kosmetyków nie używałam ;)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice!

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Tuszu my secret również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kochana!! o taaak
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne produkty, pomadka z Ingrid wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Affinitone mam i równiez polecam :)

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!