piątek, 23 stycznia 2015

Pink& Gray


Dobry wieczór wszystkim :-*
Robiąc zdjęcia, a raczej pozując do zdjęć prawie połamałam sobie nogi. Chodzenie na wysokim obcasie po gruzie, nie było dobrym pomysłem. Na szczęście jestem cała :-D
Ostatnio coraz częściej sięgam po kolorowe ubrania. Celem moich dzisiejszych zakupów był czarny, długi sweter, wróciłam z pomarańczową sukienką.. A tak w ogóle, wy też tak macie na szopingu? Idziecie po konkretną rzecz, a wracacie z zupełnie czymś innym?
Całuję!

Zapraszam na mojego FANPAGE,
oraz INSTAGRAMA, gdzie jestem codziennie!








Szal- Daichmann
Sweter- F&F
Zegarek- Prezent
Spodnie- Carry
Buty- CCC
Kurtka- Nn
Torebka- F&F

24 komentarze:

  1. Super wyglądasz! Dobrze, że jesteś cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really cute look ! I love the jumper !

    Many giveaways on the blog right now !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za barwnymi stylizacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor swetra świetnie ożywił całą stylizację i nie tylko :))

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze tak mam, że idę po jedno a wracam z drugim! chociaż muszę się pochwalić, że coraz częściej udaje mi się kupić to co chcę - nie ważne, że po kilku tygodniach :) śliczny kolor sweterka!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy sweterek :) W ogóle bardzo podoba mi się zestawienie kolorów w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bag! *___*

    http://anotherearthpink.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten swecio! ;) U mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJKU!! Bardzo ładnie są połaczone kolory!! BOMBA!!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor sweterka cudownie ożywia zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A simple outfit but full of style! Nice choice Wioletta! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek mnie urzekł:)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się sweter i torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. i love that scarf!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!