czwartek, 8 stycznia 2015

Snow


Hej!
Wyszłam na sesję- zaczął padać śnieg, wróciłam do domu- przestał.. Zdjęcia, które dodałam wyszły fajnie, w zimowym klimacie, natomiast foty całego zestawu są tragiczne. Jak wyglądał cały outfit? Użyjcie wyobraźni ;-) Jakie miałam buty? Białe, sportowe, dokładnie takie jak tutaj
Myślicie, że stylizacja prezentowała się dobrze? Według mnie nawet bardzo, lubię łączyć ze sobą na pozór nie pasujące rzeczy.
Całusy!









Kurtka- Nn
Bluza- Reserved
Spodnie- Cubus
Czapka- Nn
Torebka- F&F

32 komentarze:

  1. ale ważne, że jest uroczo i magicznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Fajna torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kurtka :)

    _____________________
    new fashion styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie ten śnieżek dodał uroku zdjęciom:) fajna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)
    świetną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest fantastyczna, ma genialny krój. Torebka mega!

    Zapraszam na nowy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/studniowkowe-propozycje-i-bizuteria-z.html

    OdpowiedzUsuń
  7. love that bag!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia ze śniegiem wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka oraz torebka

    http://iamemiliablog.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat zdjęć! Ta torebka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się kurtka. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow - jak pięknie biało
    śliczna torebeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudnie :)
    Jeśli masz ochotę, to zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kurteczka :) super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są świetne!
    Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) z tym śniegiem to trafiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super torebka! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też czasami pogoda płata figle. Ale nie wyszło tak źle. Bez trudu wyobrażam sobie całość i jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia piękne i kurtka bardzo ładna! Fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześwietnie wyglądasz! :o Cudowna kurtka, świetna torebka. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak u Ciebie pieknie i bialo!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie i zimowo :) podoba mi się torebka! :D

    http://mlodziezowa-moda.blogspot.de/2015/01/2015-nowy-rok-zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo podobną kurtkę :) Uwielbiam głębokie kaptury :) Bardzo ładnie wyglądasz i piękna zima u Ciebie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. so pretty

    thedaydreamings.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :) mi się czapka podoba :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!