sobota, 3 stycznia 2015

Stylizacje 2014!

Dzień dobry.
Nowy rok, dla niektórych dzień podsumowań, postanowień i głębszych przemyśleń. A dla mnie? Dzień jak co dzień, po prostu kolejny w moim życiu. 
2014 był dla mnie bardzo dobrym czasem, oczywiście bywały też cięższe chwilę (życie :-D), jednak zdecydowanie przeważały te pozytywne. 
Przygotowałam dla Was post z (prawie) wszystkimi stylizacjami ubiegłego roku. Jestem ciekawa czy macie wśród nich swojego faworyta?
Od przyszłego tygodnia pełna mobilizacja, posty będą pojawiały się regularnie.
Kochani wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 

Styczeń
Luty

Marzec


Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień



Październik
Listopad
Grudzień


26 komentarzy:

  1. czerwiec, wrzesień i listopad - najlepsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda Twoja stylizacja mi się podoba, nie potrafię wybrać żadnego faworyta, bo w każdej jest coś fajnego :) Masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda stylizacja jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy :) każdy inny i oryginalny na swoj sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacji :) boska ta srebrna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy new year ! Your pictures are so lovely !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawy. To był cudowny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful and exhaustive recap Wioleta! Nice work and congratulations for all these outfits!!! I want to wish you a happy 2015. Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  9. widząc niektóre stylizacje, aż zatęskniłam za ciepłymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne wszystkie stylizacje !:)) bardzo odpowiada mi Twój styl, sama większość bym nosiła;)) aż faktycznie zatęsknić można za latem po niektórych zdjęciach:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiecień i listopad są według mnie najlepsze!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacje 2014 roku, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, gratuluję wytrwałości.
    Obserwujemy? Ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Kochana ale rozkwitłaś! Uwielbiam klimat zdjęć stylizacji z lipca w tej letniej sukieneczce w paski :) Cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. No Kochana ale rozkwitłaś! Uwielbiam klimat zdjęć stylizacji z lipca w tej letniej sukieneczce w paski :) Cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. love your style!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie piękne :D jak nie będę miała pojęcia jak się ubrać poszukam inspiracji w tym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. z miesiąca na miesiąc coraz bardziej nabierałaś szyku i klasy, jednak jestem za wrzesniem, piękne stylizacje<3
    zapraszam na najnowszy post, http://cherrrryw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje mi się podobają! Ale te podkreślające twoje dłuugie, zgrabne noogi są geenialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Letnie stylizacje są najlepsze ;) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNY ROK I MASA WSPANIAŁYCH ZDJĘĆ KOCHANA
    DOBRA ROBOTA!!

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie świetne, masz super wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana piekny rok za Toba - a przyszly bedzie jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają, a ostatni najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. aż zachciało się lata, patrząc na te letnie stylizacje:) super

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wybieram w różowej czapce!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!