poniedziałek, 12 stycznia 2015

TODAY Tomorrow Always


Perfumy TODAY Tomorrow Always są jednymi z moich ulubionych. Zapach nie jest przytłaczający, raczej delikatny, ale wyczuwalny. Bardzo trwały, utrzymuję się bez problemu cały dzień, wystarczą dwa- trzy psiknięcia. Zapakowany w piękny, szklany flakonik. Uważam, że jest ponadczasowy i pasuje do kobiet w każdym wieku.
Należy do kategorii kwiatowej, jest połączeniem frezji, strelicji, hibiskusa, budlei, wody różanej i jedwabistego piżma. 
Woda perfumowana ma 50 ml i kosztuje ok. 100 zł.
Serdecznie polecam!
Używałyście tych perfum? Czekam na Wasze opinie w komentarzach!

P.S. Wiem, że jedno zdjęcie to trochę mało, ale niestety pogoda nie dopisuje i w mieszkaniu o każdej porze jest po prostu ciemno.


17 komentarzy:

  1. UWIELBIAM MERCI <3

    ____________________________________
    fashion OOTD
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółty adidas :)

    Smiechowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale uwielbiam zapachy kwiatowe, więc na pewno by mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale chętnie je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my fiancé Dariusz looooves the Merci chocolate aha ! So nice !

    Giveaway, win a pair of Polette glasses !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę piękne szpilki w tle;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam te perfumy ♥

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie jestem zakochana w zapachu Anji Rubik <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachy z avonu i ten też znam, jest elegancki

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze czekoladki ;) Takie lubimy najbardziej, ale Twojego insta jeszcze bardziej ;) Z przyjemnością dodajemy Twojego bloga do obserwowanych. Z pozdrowieniami Łukasz i Piotr z Chouette Fashion;)

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam i bardzo je lubię, czesto do nich wracam :)

    www.magdalenarusin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ich, ale kurcze chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!