poniedziałek, 19 stycznia 2015

Trio


Hej!
Dziś postawiłam na kolor! Czerwone spodnie, w których na co dzień bardzo często chodzę, nie wiedzieć czemu na blogu pojawiają się (dopiero) drugi raz. Pierwotnie miały być zestawione z błękitnym swetrem, jednak koncepcja uległa zmianie. Powstała "wygodna" stylizacja, czyli ulubiona bluza, spodnie, buty iiii koszula w kratę przewiązana na biodrach- a tak, żeby nie było banalnie ;-)
Miłego wieczoru!

Zapraszam na mojego FANPAGE
INSTAGRAMA, gdzie jestem codziennie ;-)









Bluza- Cropp
Kurtka- Nn
Spodnie- Bershka
Koszula- Orsay
Buty- CCC
Torba- Odjii

26 komentarzy:

  1. ramoneska cudna!

    _______________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. trio wyszło Ci jak zwykle świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. thats a super cool outfit, red pants look fab paired with plaid
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. very nice outfit..i like your bag and shirt
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw. Lubię te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice look ! Love the pants and the bag !

    Giveaway, win a pair of Polette glasses !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  7. awesome bag!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. love the red pants!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, lubię kolorowe spodnie a te czerwone bardzo wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa stylizacja, fajnie wygląda z tą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra zestaw ;-) Baaardzo mi się podoba ta koszula przewiązana na biodrach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great tartan shirt!

    Hugs from Athens :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje Ci czerwony kolor! :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, codzienny zestaw. Podoba mi się przełamanie stonowanej całości czerwonymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  15. kupuję Ciebie w takim zestawieniu! Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ogarniam fenomenu przewiązanych przez biodra koszul, a mimo to każda z rzeczy, którą włożyłaś mogłaby zamieszkać w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the way you match your outfits!
    I had some problems to match up my red pants before.
    Thanks for your inspiration :)

    xx, bambina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!