wtorek, 24 lutego 2015

Dzwony


Hej!
Dzwony.. z czym mi się kojarzą? Z dzieciństwem, zdecydowanie. Gdy byłam mała, nosiłam spodnie tylko i wyłącznie z rozszerzanymi nogawkami. Cieszę się, że moda powraca, a wraz z nią moje ukochane spodnie. Dlaczego je uwielbiam? Wspaniale wydłużają nogi! W swojej garderobie mam dwie pary, myślę, że niedługo kolekcja się powiększy ;-)
Jestem ciekawa Waszej opinii na temat dzwonów. Lubicie, nosicie? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
Ściskam, miłego dnia!









Kamizelka- NY
Kurtka- Nn
Koszula- Nn
Naszyjnik- Sinsay
Spodnie- Nn
Botki- F&F
Torebka- Mohito

21 komentarzy:

  1. W dzieciństwie też nosiłam tylko dzwony :) Tobie pasują, ładnie w nich wyglądasz, ale ja nie wrócę do nich ze względu na modę, bo źle wyglądam w takim kroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za dzwonami nie przepadam i już chyba nigdy się do nich nie przekonam.. Ale Tobie bardzo pasują i wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś bardzo lubiłam dzwony, oj, jaka ja byłam nieprzekonana do rurek.. :P :)
    świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tak samo, też w podstawówce je nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look super cute !

    Win Pink in Tokyo clothing on my blog ! Ends TONIGHT !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też takie spodnie kojarzą się z dzieciństwem :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy sie przekonam do dZwonow kiedyś :)


    _______________________
    Stylist styling of sale
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Też pamiętam dzwony :) oj to były czasy :) fajnie wyglądasz, dojrzałam śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look! Ja nie mam i nie noszę dzwonów, ale coś czuję, że się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny naszyjnik jednak dzwony nie dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny futrzak :)
    Nienawidzę dzwonów XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie połączenie fajnego futrzaka, ramoneski i białej koszuli! A dzwonów nie miałam na sobie od dobrych paru lat.. :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pink & black combination, zapraszam do wspólnego obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. love the black and white look!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz naprawdę super i masz cudny kolor włosów :)
    Pozdrawiam cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygladasz! :)

    +Zapraszam na bloga:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!