wtorek, 3 lutego 2015

Trampki zimą


Hej!
Stęskniłam za się za trampkami. Tak dawno w nich nie chodziłam. Zimę mamy łagodną, ponadto głównie przemieszczam się autem, więc mogłam sobie dzisiaj na nie pozwolić. 
Połączenie klasycznego, eleganckiego płaszcza z trampami wydaje mi się być idealne. Czarno- biały set ożywiłam różowym swetrem. Lubię takie zestawienia.

Zapraszam na mojego FANPAGE,
oraz INSTAGRAMA, gdzie jestem codziennie!










Płaszcz- Orsay
Sweter- Orsay
Czapka- Nn
Szalik- Daichmann
Torba- Oodji
Spodnie- Nn
Trampki- New Look
Rękawiczki- Nn

23 komentarze:

  1. ija :) a gdzie śnieg?;P
    u mnie wszędzie go jest
    _____________________________
    wybierz najlepszą fashion stylizację
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a nice outfit ! I love the coat a lot !

    Win Makeup Revolution FULL skincare collection
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasem noszę zimą trampki, tym bardziej 'taką' zimą... gdzie śniegu więcej nie ma, niż jest ;)
    Lubię takie połączenia Elegancji ze sportowymi, luznymi elementami! :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. i love the white jacket!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj śmigałam w trampeczkach :) uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfection!!Love the coat!!Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak trampki :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomite połączenie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszczyk :) Lubię połączenie takiej elegancji z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trampki zawsze i wszędzie;d mnie oczarował płaszczyk - no jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! przepięknie wyglądasz <33 boskie trampki ;)
    Win to Paris

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz, też chciałabym założyć już lekkie buty... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię nosić trampki zimą, gdy nie ma śniegu. Fajny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka <3
    Cały look bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super z tymi trampkami :)
    U mnie pełno śniegu więc tylko kozaki noszę :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś cała mroźną, śnieżną zimę przechodziłam w trampkach skóropodonych (wariatka!). Teraz trampki wkłądam tylko do samochodu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny płaszcz ;-) super look!

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this kind of looks with Converse! The coat is beautiful!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda do białych daleko, aaale... klasyka to klasyka, prawda? :-) Co raz bardziej przemawiają do mnie - te najzwyczajniejsze w świecie, chyba zamówię w kolorze niebieskim ;-)

    http://sochacreate.com

    OdpowiedzUsuń
  22. trampki noszę zawsze nawet w zimie mokre skarpetki i zamarznięte stopy to pikuś fotki super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!