sobota, 11 kwietnia 2015

Pastelowa wiosna!


Hej!
Znowu taka długa przerwa, chyba najdłuższa w historii całego bloga. Kochani myślę, że mi wybaczycie. Mam coś na swoją obronę, mianowicie pogodę. To, że było ciemno i szaro dałoby się znieść, natomiast deszczu i śniegu już nie, niestety. Na szczęście we Wrocławiu, od dwóch dni świeci słońce, w końcu przyszła do Nas upragniona wiosna. Uporałam się też z wszystkimi obowiązkami, poukładałam wszystko tak jak ma być, myślę, że teraz warunki będą sprzyjały blogowaniu ;-)
Stylizacja dzisiaj w sportowym stylu. Wczoraj miałam masę spraw do załatwienia, więc wygodny outfit był wskazany. Połączyłam ze sobą trzy (ulubione) pastelowe kolory, które według mnie tworzą świetną całość.
Kochani udanego weekendu!
Ściskam!







Bluza- Lidl
Spódniczka- Pepco
Torebka- Pepco
Buty- Adidas
Okulary- PNT

15 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz, podoba mi się bardzo torebeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the look ! the jumper is so cute !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect outfit Violetta! These pastel colors are really amazing! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Baaardzo mi się podoba ;)
    Mam tą samą torebkę :D
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jak pięknie kocham pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka! Bluza i torebka bardzo mi się podobają :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. that bag is so pretty!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!